En knapplös telefon & lite hundfys!

Ja, om man kan kalla fysträning för "genväg" till trötta hundar så är jag just nu mycket inne på att ta genvägar just nu....Men jag tänker att samtidigt är bra att fysa, för då orkar dom mer när det väl gäller något!

Vår skidtur var ju ett steg i fysträning, sen igår var vi ute och åkte spark, det var dåligt före, så vi kom inte upp i nån större hastighet, men drog gjorde dom :) I morgon måste jag köra lite lydnad, men en liten sväng fys hinner vi nog med också, ska testa att låta dom dra ett t-fat med bildäck på :)

De senaste veckorna har mitt liv kretsat mycket kring telefoner, och just nu, tyvärr med fokus på icke-fungerande telefon.....Snacka om energitjuv!!!! En telefon bara SKA fungera!

Jag har ägnat mycket tid åt att kolla, fingra, läsa på, fråga folk osv. för att hitta den ultimata telefonen för mig!

Lite krav hade jag, minst 4"skärm, minst 8 megapixelkamera, och INTE en iPhone!

Det blev tillslut en Xpera arc S :)

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperia-arc-s?cc=se&lc=sv#view=overview

Nu har jag kollat på dhl att den är på väg hit! Ska bli sååååå kul, trots att den saknar knappar och jag kommer förmodligen få spunk på den!

Ja, det var väl allt för nu?! Kollade förresten på bloglovin att jag har 12 prenemuranter på bloggen, undra vilka???? 

Har föresten världens bästa jobb om jag inte sagt det förut?? Idag rimmade dom på mitt namn, och enades efter mycket skratt om att Carolin rimmade på Hurricane, genom att säga hurriciiiin :) Gillar ungar med humor! Fick idag dra ut en tand också, vid fruktstunden hör jag XX säga, hjälp jag tappade en tand! Jag går dit o ser en framtand hänga i en liten slamsa, så jag tog ett tag om tanden och drog till, vips så var problemet löst :) 

Jaja, NU var det allt för idag! På återseende!  


Kommentarer
Postat av: mamma Bitta

Jaja äpplet faller inte långt ifrån päronträdet. Tänk på vem som dragit ut tänder både på syskonbarn och kusiner.... Kram

2012-01-11 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0