Blandade mobilbilder!

Har laddat över massa bilder från mobilen, så det får bli en liten tillbakablick :)

Annars har det varit minst sagt bloggtorka...mest beroende på att vi fortfarande inte har något nät...DUMMA bredbandsbolaget!!! Det har nu gått 2 veckor sedan vi flyttade in och ännu ingen uppkoppling..blä!

Just nu sitter jag istället inne på gården och jobbar igenom mailen och svarar på det jag måste och så passade jag på att fixa lite med bilder samtidigt :)

Så håll tillgodo!

Det blir en salig röra på bilderna...men en del är roliga, en del mindre roliga...

Här är en något sliten jag under en fordonsmarsch på sista övningen...
Jag gillar särskilt min "maja-gräddnos-prick" på näsan ;)



En del av flyttlasset går, ser ut som ett tajkonläger......
Vi hade iaf tur med vädret :)



Här har kreativa Spajk varit i farten....
detta skydd satt på baksidan av baksätet för att skydda tyget mot hundhår...
det funkade kanon fram till det blev "Spajkat"



Fina Spajk fick följa med på utflykt! Här är det rast och alla barn satt och åt fika, så då fick han vackert sitta uppbunden!


Ja, som sagt...en del bilder är inte snygga....Vi hittade massa gamla kläder när vi städade inför flytten, här är det alltså Olle och Olles bror som jag poserar i, jag tycker det är synd att de utgått ur systemet, hade ju varit fantastiskt roligt att se ett helt kompani uppställda i denna utstyrsel?! Eller?????


Ja, ibland kanske jag pratar mer än nödvändigt...

Första lasset med flyttlådor!


En bild från IK-kursen i Ånn, ett gigantiskt skidförråd som doftade tjära och jättegott!!! Snacka om plockepinn?!


MMmmm, en efterrätt i min smak, kaffe, ostkaka, jordgubbssylt, grädde och en rökig whiskey :) Den uppmärksamme ser den lilla etsningen i glaset som INTE är mitt utan min svåger Lars glas! Tro inget annat :)



Mer bilder från Ånn....min underbara skiss på ett blocklä, noggrannt upptejpad på en skiva för att kunna tas med ut på fjället :)


Ja, det var iaf en liten glimt från mobilen!

Mer bilder kommer i nästa inlägg, men då från det NYA HUSET!!!!!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: mamma Bitta

Du är jättesöt i "Olles" mössa och tröja. Lyssnar Nicklas på dansbandsmusik???

2011-05-18 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0