en härlig start på dagen!

Ja, efter en låååång natt, det var inlämning av etiktenta idag kl.9...vilket innebar att jag satt uppe och skrev hela natten, jag kröp till sängs 03.36 :)

Jag vet att man borde skriva lite i taget och börja i god tid, men för mig funkar detta jättebra! Att sitta och sträckskriva allt på en gång, att få flyt i skrivningen och bara ösa massa text!

Jag sov då av förklarliga skäl en stund in på förmiddag, vaknade strax efter 9, klädde mig direkt och gick en sväng på härliga Siljan, termometerna visar 6-7 plusgrader i solen som dessutom strålar från en molnfri himmel!



Såhär härligt var det på isen!



Spajk o Dizni i solen!


Å så en mindre smickrande bild av mig själv :)


Jag orkade inte så långt då min envisa förkylning vägrar ge med sig! I pensionärstempo tog vi oss iaf en bit så hundarna fick springa lite, eller det var ju mest Spajk som sprang, Dizni strosade mest runt och kikade :)
 
Nu väntar lite mer pluggande...ska läsa skolverkets inspektionsrapport om min praktikskola och skriva ett PM om det, det tar liksom aldrig slut!! Denna termin är helt klart den tuffaste!! Men så är det också på avancerad nivå till skillnad från de andra kurserna som varit på en allmän nivå.....

Over and out!

Just de, hundbloggen är uppdaterad! http://www.arrdiz.blogg.se/hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0