snabb resumé...!!

Ja, det händer ju saker mest hela tiden....

Det första som hänt är att jag har ventilerat eller opponerat min uppsats, vet inte om det heter opponera eller ventilera?! jaja, oavsett vilket så var det inte alls mycket jag behöver komplettera. Så jag ska fixa det sista och skicka in den i morgon, sen är det bara att ansöka om examen och sen är jag klar!!!!!!! 3,5 års studier till ända!

Känns konstigt att bara liksom materaliseras utan någon form av avslutning, ingenting alls händer liksom, kursen är slut och med det också min utbildning?! Var på prästvigning i söndags, där snackar vi avslutning och cermoni, jättepampigt! Men vi lärare liksom bara slutar en termin, som vilken annan som helst....konstigt!

Vi är ju några som gått ungefär samma kurser och som haft kontakt under alla år, vi pratade om att ses under sommaren, hoppas det blir av!

Annars så har vi varit på utställning igen, gick bättre för Dizni denna gång, men inte tillräckligt bra :( exl. men inge CK....Spajk fick bara VG...kritikerna finns att läsa på hemsidan! Läs om Dizni här och om Spajk här!

Vi tar nya tag till helgen med SKK i Avesta, tar vi inte sista certet då väntar vi över sommaren och fysar lite så får vi se till hösten.

Här hemma rullar det på, nya saker kommer på plats, det fattas en hel del fortfarande, men det går framåt! Överst på listan står nu mattor, men vi har inte hittat några så stora som inte kostar multum....

På hundsidan händer det en del också, vi tränar och spårar om vartannat, båda är jätteduktiga, mer om det finns i hundbloggen

Vi har ju dessutom firat en födelsedag, lilla Spajken har fyller ju år, men det kommer ett eget inlägg om det :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Camilla , Nixx & Pip

Vi kan ju fira med TÅRTA när du är färdig :)

kram

2011-06-15 @ 21:34:00
Postat av: Mamma Bitta

Kommer någon form av lämplig firning när vi äntligen kommer att träffas, typ om 100 år????

Kram

2011-06-16 @ 11:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0