Västeråshelg!

Så har ännu en helg gått, tiden bara rusar iväg, vilket ju är bra, för då är det snart barmark!!!! Är less på snö och kyla nu, i helgen var det 28 grader kallt på lördag morgon! Blääää!

Jag styrde ju bilen mot Västerås på lördag morgon, hade hoppats på Lisa Syrén som sällskap, men då var ju hon ledig, så jag fick lov att sällskapa med vikarien Pege eller om han heter Peo?? Jaja, tråkigt var det iaf...

Väl nere i Västerås var det dopdax, lilla Agnes Johanna skulle döpas! En jättefin liten dopcermoni med en mycket duktig präst.


Pappa Hnerik, mamma Therese och lilla Agnes


Storasyster Amanda på väg in i kyrkan


Amanda o pappa Henrik spelar piano efter dopet.


Superfina cupcakes!!!

Här kommer en bild på mig o Agnes, hon var faktiskt bara arg precis just när bilden togs, annars satt hon snällt och fint hos mig!


Farbror Nicklas :)


Hundarna skötte sig exemplariskt!! Inga söndertuggade betalkort eller tömda papperskorgar :)

Lilla Spajken gjorde en superfin inkallning...vi var ute och gick och blev omsprungna av en joggare, jag kallar såklart in Spajk, men joggaren hinner passera mig och är alltså mitt imellan mig och Spajk när han ska springa mot mig och alltså passera joggaren... Gissa om det gick bra?? Han tittade inte ens åt joggaren :)

Fröken D skötte sig exemplariskt vid de två hundmöten vi hade under promenaderna :) Det är bra!

Jag slås återigen av att de allra flesta hundar verkar klara sig utan motion då det är dåligt väder?? Som sagt så mötte vi 2 hundar under alla våra promenader, mot normala typ 10!

Vi hann också en sväng till IKEA, kom ut x antal hundra fattigare, men med massa lampor rikare! Nu är det finfint i Fromhem med fungerande lampor i alla fönster igen!

Nu hoppas vi på lite mildväder så blir det nog en sväng till klubben i morgon, det är ju såååå kul att träna med en hund som vill träna lika ofta som jag vill :)

På återseende!!

PS. har uppdaterat nördbloggen igen http://www.arrdiz.blogg.se/hund lösenord fås via en kommentar! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0