inga bilder.......

....känner inte för att blogga när jag inte kan lägga in bilder!

Dumma jävla bredbandsbolaget har fortfarande inte lyckats installera något nätverk hemma hos oss, vi kan surfa via ett mobilt bredband, men det är ju så segt att ladda upp bilder då, särskilt när det är bilder från canon-kameran, dom är stoooora! Nu börjar bredbandsbolaget tro att det är något fel på själva fysiska kopplingarna, så vi får se hur det går....

Iaf så rullar dagarna på i en hejdundrans hastighet!! Om exakt en vecka börjar jag jobba i Boda!!! Coolt :)

Nå värst sommarlov har jag ju inte haft, förutom två veckor innan midsommar, så jag är ju inte särskilt utvilad direkt...att jobba plus köra föreställningar har varit lite mycket, vissa dagar jag jag gått till jobbet strax innan åtta, sen sprungit hem och tok-kört upp till Dalhalla för att köra två föreställningar och sen vara hemma igen typ kl. nio....det är långa dagar! Sen vill vi ju hälsa på folk, och vill att folk ska hälsa på oss :)

Föreställningarna har varit helt underbara! Alla skådisar har verkligen engagerat sig i Dizni, och var hon än gått på scenen har hon fått en klapp eller två! Helt underbart att se! Det är lite sorgligt att det är slut, men alla var rörande eniga om att dom ville låna henne även nästa sommar! Kul förståss, men då får dom låna henne så vi inte behöver vara med varje föreställning, nu vet vi ju att hon fixar det jättebra och att alla är måna om henne. Det är ju en av de två tanterna, Svea, som har haft godis i sin handväska och gett Dizni, Dizni har verkligen tytt sig till Ullis, som hon heter egentligen. Det är så kul att se, så det känns helt tryggt att lämna henne till Ullis!

Det var ju som sagt sista föreställningen igår, och vi blev rejält avtackade! Dizni fick en stor påse frolic, tuggben och en fin schäfer-figurin! Jag o Nicklas fick alla Erkers Marie´s böcker, en jättehäftigt skål med en badande Karl-Anton, en Sverige-almanacka och en jättefin bricka! Jag blev väldigt rörd av allas uppskattning!

En annan sida av alltihopa är ju vad alla skådisar gjort för rasen rottweiler! Tänk all publik, nästan 3000 personer som sett en rottweiler, lös på scen, som är toksnäll och inte det minsta "kamphund"! Det är en jättestor vinst tycker jag!

Annars har vi hunnit med en helt underbar weekend i småland! Intensiva dagar, men såååå härliga! Det årliga besöket på Astrid Lindgrens Värld hann vi med, och shit vad cool Mattisborgen är!! Läste ett den kostat 50 miljoner, men det är det npg värt, för den var helt otrolig! Så välgjord och geniun! Bra skådisar gör ju att miljöerna blir levande också. Jag har såklart ett gäng bilder från besöket, men dom får vi ta en annan gång....

Ja, det var iaf en lite kort uppdatering så ni vet att jag lever!

På återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0