2-årsdag!!!!

Ja, jag säger då det! Fru From i hela 2 år?!? Tiden går fort....vi träffades ju för 12 år sedan?! Men det tog ju några år innan det var bröllopsdax....

Tänk att jag vet exakt nästan vad jag gjorde för två år sedan! Jag och systeryster var på väg ner till frisören...vädret var lite sämre än idag, lite mulet och som tur var inte så stekande varmt som det är idag!!

Ssedna väntade ju en rätt lång dag, x antal timmar hos frisören, närmare bestämt 4 timmar!! Sen en timme hos sminkdamen sen hem och hoppa i klänningen för att hinna till fotografen.....! 

Här kommer bilder! Håll tillgodo!


Här är lilla Tuva som var världens bästa brudnäbb!!!!



Midsommarhelgen passerades i en rasande fart, jag jobbade hela helgen vilket var helt okej! Träffa vänner, grilla och umgås kan man ju göra alla helgen på året?! Men visst är midsommar i Dalarna nått speciellt, det står majstänger i varenda liten by!

Nu väntar en veckas jobb innan vi åker till Marma....två roliga och intensiva veckor med gröna kläder, hundträning och glada skratt :)

På återseende!!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilka fina bilder!

2010-06-30 @ 17:10:19
Postat av: Camillla

Otroligt vackra kort på ett vackert bröllopspar =)

2010-07-19 @ 21:20:41
URL: http://www.gizmobus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0