inte mycket....

..eller egentligen har det ju hänt massor ju!

Men inte något som är roligt att skriva om...Veckan har varit fullspäckad, åkte hemifrån 06.30 onsdag, torsdag o fredag och kommit hem runt 20....så det har liksom inte funnits tid till nått bloggande.

Både jag och nicklas är med som instruktörer på DP 10 01, Dalapluton år 2010 omgång 01.....det är jätteroligt! Dom är ambitiösa och suger åt sig allt man säger som små tvättsvampar ;)

Om inte annat så ser jag det som ett bevis på att jag klarar mig rätt bra som soldat....det är ju trots allt bara två år sedan jag själv stod där! Befälslaget ville till varje pris ha en "bra kvinnlig förebild" som dom uttryckte det, och att det då blev jag av alla "gröna" tjejer är rätt coolt.......Jag har inte fått göra sådär jättemycket, haft genomgång på hårnät :D Haft lite visitiationer av logement och sådär, men det är en blandning av skräck och förtjusning! Jag minns så oerhört väl hur det kändes att stå där och få sängen visiterad, och nu helt plötsligt är det JAG som står där?!?! Helt sjukt.....

Nästa vecka väntar ett par dagar i fält *hehe* ska bli kul att se dom små rekryterna frysa i tältet....Dom höll nämligen på att frysa ihjäl igår när dom stod ute i 15 minuter och pratade skjutgränser! Stackars små rekryter *ler*

Jo, en rolig sak finns det ju! Jag fick betyg på förra kursen, PG II och jag fick VG :) Alltså det högsta betyget!!! Känns gott! Jättefina vitsord från min handledare och från seminarieledaren!

Ja, det var allt!

PS. Vikt-bloggen är också uppdaterad! Jag tror inte det funkar att "hitta" den via bloglovin när det är lösenord på det....men för er som kör med bloglovin så skriver jag en blänkare om nya "vikt-inlägg" även här! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0