Blandade mobilbilder..

här går det mest på tomgång....har inte lust med nånting känns det som.....Har inte fotat en enda bild fast det är kalasvackert ute, frostigt och alldelles vitt! Så jag borde nog kanske varit ute med kameran...

Köket börjar närma sig färdigt med stora steg, nu är det bara målaren och plattsättaren kvar! Elektrikern tillbringade två dagar med att dra ny el och fixa kontakter, det blev verkligen superfint!!!!

Trots att jag inte egentligen gjort något, så har jag fixat massa pappersjobb, lämnat statistik till höger och vänster och färdigställt verksamhetberättelser.

Jag tänkte bjuda på lite blandade bilder från mobilen, håll tillgodo!

Här är en bild från i morse...tror fåglarna har det rätt kyligt om benen när dom äter hos oss!


Snygg-Nicklas har joggat!!!!


Vi köpte ju ny sele till Dizni och här är vi på premiärtur! Hon drar pulka med däck i, jag bytte sen mot en marksten då däcket var på tok för lätt!


Vaniljsufflé klar att avnjutas!!! Mumsigt värre!!!

Vaniljsufflén i ugnen.....


När det var som kallast hade vi is på insidan av ytterdörren.....


Här är en bild efter att jag tillbringat nån timme med skumgummispolar i håret....

Med skumgummispolar i håret......


Denhär skickade jag till Nicklas när han jobbade sent för att han skulle börja längta hem :)


Dizni tittar på Tattoo på TV´n....hon har en stil som få!


å så tänkte jag avsluta med en film från igår när Dizni fick sin mat i en igentejpad kartong....det finns ju ett logiskt sätt att öppna en kartong...Dizni valde dock en annan....


Kommentarer
Postat av: Lars

Jättefina bilder Carolin, men hur var det med vaniljsufflen? Är det bra eller.

2010-01-15 @ 17:01:25
Postat av: Josse

Tuva undrar varför Nicklas har klätt ut sig...

2010-01-16 @ 14:48:05
Postat av: Camilla & NIxx

Jag tycker du ska permanenta dig illa fall

2010-01-16 @ 15:28:17
Postat av: Henrik

Dizni påminner om en såndär bra städgrej från TV-shop som plockar upp allt från golvet, oavsett vad.

2010-01-19 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0