Nya köket!!!!!

Ja, då var det äntligen klart!! Så här kommer bildbevisen...håll tillgodo!

Men först lite bilder på vår kära soffa.......den har ju varit klädd i ett inte jättesnyggt grönrandigt tyg....


Likaså stolarna har haft samma grönrandiga tyg.....


Men så i fredags hittade jag ett snyggt tyg, så fredagskvällen ägnades åt att klä om soffan o stolarna till nya tyget!


Å soffan fick också nytt tyg.....


Men så till själva köket då......

Här är vår nya matplats!


Här står jag i dörren in till köket från korridoren....


Samma vy igen fast lite annorlunda....


Det man ser direkt när man kikar in.....



Coola köksblandaren som tog mig en stund att fundera hur den fungerade.....

Ooopps, här har visst fotografen glömt stänga av TVn som reflekteras i fönstret....skämmes!


Ungefär samma sak igen.....


Det är ju inte så kul att fota ett litet kök..så här kommer ännu en bild på köksbordet ;)


våra fina hjärtan....


Ja, behöver jag tillägga att vi trivs i köket??? Det har ju sådana lyx-atiraljer som självstängande lådor och karusell-hyllor i de båda hörnskåpen!

Annars har vi hamnat i ett drag-stim jag o Dizni, vi tittade på drag igår uppe i Furudal, kallt som tusan o inte så mycket action, tur jag hade trevligt sällskap av Richaud o Sofia....Richaud o jag började med en fika hos "systrarna Rut" och dom hade himmelska semlor!!! Helt i klass med Gullringesemlor!! hhmmm, måste nog åka dit snart igen.....Självs dragtävlingen var väl inte så actionfylld......men väl hemma igen hade jag hittat värsta inspirationen så jag spände för Dizni och lastade lite sten i pulkan och drog iväg, vi var ute en timme och hon drog 20 kilo....han blev iaf trött så det var ju skönt! Hon gick t.o.m helt lös framför mig och drog ändå! Tänk att det faktisk fanns en stund då hon inte ens gick framåt om jag inte stod framför!

Idag har va också dragit, dock en tom pulka mest för att hon inte alltid ska tro att det är tungt att dra pulka....Det var gnistrande sol ute, såklart var kameran med, men bilderna kommer i morgon! Idag får ni hålla tillgodo med köksbilderna ;)

På återseende!!!!


Kommentarer
Postat av: Nice

Åhhh så fint!!!

2010-02-14 @ 22:27:13
URL: http://www.metrobloggen.se/NiceM
Postat av: Anna & Lovis

Åh så fint det blev! Du är så händig o pysslig, snygg smak också! Kram

2010-02-15 @ 08:36:06
Postat av: Josse

Åhhs å mysigt!! Vilket annorlunda kök det blev!!

Kram

2010-02-15 @ 14:34:11
Postat av: Anne-Cathrine

Jättefint kök! Snyggt tyg på stolar och soffa.

2010-02-15 @ 18:43:09
Postat av: Camilla & Nixx

Oj vad snyggt det vart. Du är duktig du.

Kram

2010-02-15 @ 21:07:25
Postat av: Maria

Vilket härligt kök!! Blir så avundsjuk!! :)

Kul att träffas på tävlingarna!! Klart du ska slå till, påbörja operation övertalning nu! ;)

2010-02-15 @ 22:36:44
URL: http://www.kennelwalkabout.se
Postat av: Ann och Lowa

jättesnyggt kök....härligt ...måste bara kommenter bilderna från förra blogginlägget. Så fina och vilken härlig stuga...



jag ska leta reda p en pulka jag med, nu när vi har fått en sele, kanske hon kan dra minstingen ibland =)



ja det är lika bra att skriva ner allt och sedan fråga. Tycker det är synd dock att vissa dommare inte påpekar det i kommentarerna eller nämner det efter avslutat program om de ser att man gör fel som man inte vet om..Men lika bra och lära sig alla fel nu så blir det ju precis som du skrev, tryggheten kommer ju sedan..=)



//ann och lowa

2010-02-17 @ 08:46:43
URL: http://www.lowaswebb.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0