tiden går...

....shit vad tiden går, dagarna bara flyter på och vips har bloggen legat orörd oacceptabelt lång tid! Jag konstaterar att hemsidan har omkring 30 besök varje dag! Jag vet såklart inte vilka, och jag tänkte inte be er kommentera jag bara tycker det är häftigt och jag beundrar att ni orkar gå in trots att bloggen inte alltid uppdateras.....Men NÄR den väl gör det, ja då blir det rejäla inlägg :)

Hela hösten har vi levt i en egen tidräkning, före resp. efter bröllop...Från semestern och framåt har det knappt gått en dag utan att jag funderat på bröllopet, nån liten detalj till häftet, eller nån rolig incident till talet. Å så vips i lördags var det dax! Systeryster skulle bli Fru! Jag ville verkligen försöka förmedla alla positiva känslor som jag hade inför mitt bröllop, vet inte om jag lyckades, men en härlig dag hade vi iaf! Det jag uppskattade absolut mest var tiden innan själva kyrkan, att sitta med hos frissan, att fixa lunch och bara umgås. Att förvandla syster till brud med klänning och fixa med slöjan! Det är det man har syskon till! Sen blir det ju inte sämre av att Tuva o Axel for omkring och förgyllde tillvaron, så totalt oberörda av situationen! Tuva for omkring och skakade på sina madickenlockar och Axel hade "guck" i håret!



Här är vi hemma hos Madde o Tobias och förbereder...



Vi åt lunch i lugn och ro, drack lite champange och piffade det sista innan vi begav oss mot kyrkan.

Väl i kyrkan var det ju bara att "åka med" jag sa till Josse i bilen att nu kan vi inte göra mer än att bara njuta av dagen!


Hela familjen Milde!
Jordens sötaste ungar!!!! Gissa om Axel njöt i kyrkan när precis ALLA tittade på honom??? Hm...snacka om att han stal showen.....



Sen var det såklart fest hela natten lång, talen avlöste varandra, lite bus och hyss förståss! Sen var det dans och disco till långt fram på småtmmarna!



Alla festdeltagare skulle fotas, så jag hade fixat en ram som jag målat i guld och använde som inramning, vilket uppskattades......många var det som ville fotas!


Nej, jag är INTE arg.....ser bara rätt arg ut :)


De nyblivna svågrarna fjantar.....



å så en bild på oss......tur man har lite självdistans :)





Ja, det var en trevlig dag och nu är de dax att ta tag i allt som skulle ske "efter bröllopet"...val till högskolan, hundträning, städning, pluggande, skrivande...ja, listan känns oändlig!

Men i helgen ska iaf jag o Nicklas vara lediga!!! Det var iaf planen....men likförbannat dyker det upp saker som vi måste vara med på...bara att bita i det sura äpplet....

Nu ska jag iaf packa ihop lilla datorn och åka till Lina och äta lunch och kolla på föreläsning! I kväll sticker vi till Åsen, utan dator, utan telefon, utan ström! Bara Nicklas, jag o Dizni och god mat, sprakande brasa och rekreation! 

Há det gott!!

  


Kommentarer
Postat av: Josefin

Fina bilder! Ha en härlig helg och njut av den vackra hösten. :)

2009-10-16 @ 16:48:16
Postat av: Anna Nygårds

Gud vilken rolig ide med guldramen! Du är så påhittig Carolin. Ha det riktigt bra i stugan.

/ Anna

2009-10-16 @ 17:19:04
Postat av: seniortant

Ha det så skönt i stugan, men utan telefon....tänk om jag behöver prata då, du vet vi tanter måste ju hålla koll på saker och ting, pro möten och sånt.

Vilka härliga bilder du tagit, i ditt nästa liv fotograf kanske??

2009-10-16 @ 17:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0