Lilla fröken studsboll!

Jodå, i 40 kilo rottweiler finns en liten studsboll.....hon studsade så jag fick fläskläpp :) Men vad gör det!?!?!?!? Vi hade hur roligt som helst idag, fullt ös medvetslös! Jag peppade henne och pushade henne till både lek och allvar, hon skällde som en lite tok och for omkring! Hel häftigt!!!

Vi körde lite "fartmoment" typ hopp......jag försökte lura henne genom att ställa mig snett mot hindret, vilket resulterade i att hon typ hoppade ÖVER hinderstolparna?! Knäppfia! Men jag kunde inte lura henne att springa förbi, skööönt!

Vi körde lite läggande, hon är ju TOKSNABB! Å hon tycker det är roligt, vilket ju är det bästa av allt! Sen körde vi lite ställande, svårt svårt att få stopp, men hon börjar fatta!

Sen ägnade vi en lång stund åt att bara leka o fjanta, hoppade över benet och skällde, gick mellan mina ben och hade allmänt jättelattjo. Ju mer jag skrattade dessto mer gav hon, ett härligt samarbete! Jag fick verkligen ta mig i kragen för att sluta träna, det kändes som vi bara kunde fortsatt och fortsatt! En härlig känsla.....

Åh, vad jag längtar till i morgon då vi får träna igen :P

På återhörande!

Kommentarer
Postat av: NiceM

Härligt!!!



Det är ju när man får in den där glädjen i träningen som man kan få dom att göra det omöjliga :-)

2009-10-20 @ 07:50:49
URL: http://www.metrobloggen.se/NiceM
Postat av: Jessica

Ja det är kul att läsa om andras träning och framsteg tycker jag. Lycka till med allt!!

2009-10-22 @ 21:44:54
URL: http://www.tjw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0