En liten bildresumé!

Satt och kollade på bilder i datorn....letade egentligen efter bilder att sätta upp nere i gästrummet, men hittade massa andra roliga bilder! Så håll tillgodo!

Vi börjar med lite bilder från Marma........

Vi i glada-Askelonsgänget har god sammanhållning och delar på det mesta :)


Jag och Christel har byggt hundförläggning...och så klart måste vi testa!

Vi hade orienteringsövning.....liiiiiite regn kom det, men roligt hade vi! Arrac fick följa med ut i skogen, gissa om han var glad?? Å Christel och Tindra också!


Födelsedagskalas!!!! Jag fyllde ju år under veckorna på Marma...så vi firade fältmässigt på liggunderlag!


Dizni och jag övar kryyyyyyp! Lite annant kryp än det man gör på lydnadsplanen....


å så en sista bild från Marma....En riktig HUND-bil :) Dizni ligger längst upp till vänster!


Tror jag har lyckats ladda upp en film?!?!? Jag testar....




Filmen visar Dizni´s och mitt hopp i den avslutande tävlingen på Marma!

Hittade såklart bilder på syskonbarnen också.....Tuva o Axel o Amanda!
Tur han inte är såhär arg jämt.....;)


Världsvana Tuva hos frisören.....


Amanda hoppar studsmatta!




Ja, det var väl allt......Hittills idag har vi ägnat oss åt städning....storstädat källaren och städat övriga huset också, i väntan på systerysters ankomst i morgon!

Nu väntar en promenad med lilla fröken....skönt att komma ut en stund!

 På återseende!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej!



Jag blir helt nostalgisk när jag ser er på bild ifrån Marma, och roligt med en liten film med ett snyggt hopp :)



Hoppas allting är bra annnars!



Kram Kristin

2009-11-13 @ 10:04:56
URL: http://krillansblogg.blogspot.com
Postat av: Anna & Lovis

Alltid lika kul när du uppdaterar bloggen =)

Härliga bilder som vanligt!



Tack snälla Carolin för du visade Lovis åt mig idag!



Kram

2009-11-14 @ 17:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0