Helgen!

Ja, det var en tuff helg....i lördags var jag i körhallen från 8.30 till 17, klubben hade tävlingar och jag var tävlingsledare för den ena klass 1, det gick jättebra! Fick beröm för att jag var tydlig och pratade högt?!? Själv kände jag mig rätt militärisk :) Men det kanske är det som funkar?? Själv blir jag helt tokig om de är en vimsig tävlingsledare.... 

Sen hem o städa lite innan Petter kom i vi tittade på schlagerfestivalen, som för övrigt inte behöver kommenteras......Helt jävla kass! Men Pernilla Mede hade fina klänningar! I Like! Chips o dipp, o den näst sista bröllopsflaskan vin :) Vi köpte ju liiiiite många flaskor! Men nu är det bara en kvar, så det har ju räckt länge iaf!  

I går så var jag på plats i körhallen 6.45...okristligt tidigt! Samling första elitklass klockan 7.45, så det var ett gäng halvtrötta människor som samlades! Sen drog det igång och det är ju lite att pyssla med mest hela tiden, det var prisutdelningar o samling nästan hela tiden, sammanlagt var det ju 6 prisutdelningar under dagen. Vi hade ju 70 starter, vilket räknas som MASSOR! Det är mer normalt med kanske 40-50......Men vi ser det som ett tecken på att det vi gör är bra! 

Jag var sedan tävlingsledare för klass 3, så jag var rätt nervös....har ju bara tävlat den själv men aldrig ropat! Men det blev2 missar....."glömde" ett moment för en tjej och sen gjorde jag fel på ett annat.....men det ordnade sig till slut ändå! 

Tävlingarna avslutades strax vid 16, sen upp till klubben o fixa alla papper innan jag äntligen kunde åka hem, för att byta strumpor och åka tillbaka till hallen för att själv träna! Så om man räknar ihop alla timmar så blev det ungefär 12 timmar i körhallen, bara under söndagen! 

Träningen gick jättebra med Arrac, helt underbar! Han har en sån motivation och jobbar och jobbar så fint hela tiden! Vi körde position, och han har äntligen börjat fatta vad som gäller! Några apporteringar också, där det blev både knasigt och jättebra! Jag ångrar så himla mycket att jag inte anmälde till tävlingen i Borlänge på lördag! menmen, vi får slipa på formen och ta nya tag!

Lilla fröken då??? Jo, helt åt h-vete! Inte ett rätt på hela tiden....så jag gav upp och satte ut henne i bilen igen :( Hon var såååå seg o tråkig, inte alls "på".....undra om det inte är lite skendräktight på gång!? 

Sen hem i in o duschen, det kändes som hela jag var täckt av ett tjock lager körhallendamm.....sen kröp vi upp i soffan hela familjen och kollade på Beck, och vi kom fram till att det som gör att vi fortfarande tittar på Beck är Gunvald o grannen.....Helt fantastiskt roliga!!!! 

Vi hade ju tänkt att åka ut till stugan i dag o mäta.....men det har ju kommit en del snö...så vi kände att det var inte ens idé att försöka.....får ta det nån annan dag när det inte är 50 cm snö.....

Nu ska jag plugga lite! På återseende!!!

http://www.arrdiz.se    

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi tog oss hem i pulkbacken =)



Soffan hemma var helt ok kan jag säga!!

2009-02-09 @ 13:59:52
URL: http://www.tjw.se
Postat av: StefanWeei

Längtar du till våren?



Läs mitt nya inlägg då :)

2009-02-09 @ 14:06:21
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0