Liiiite rörigt!

Kan man säga att det är i Fromhem nu! Men jag tröstar mig med att det bli bra när det blir klart, även om det mitt i all röra är svårt att se slutmålet!!!

Men för er alla nyfikna som vill veta vilka luckor vi valt så är det domhär:

Ståt heter dom och är sådär "lagom".........Vi ska inte dom handtagen som sitter på där, utan långa smala!

Ja, jag hade skrivit ett långt fin inlägg.....men glömde trycka på "spara"??? Tokdumt gjort......men jag hade iaf skrivit om förra året fast imorgon...typ! Då vår lilla mysiga utflykt till Sigtuna slutade med ett besök på akuten i Uppsala! Här finns det blogginlägget att läsa!

Måste ju ändå bjuda på lite bilder! Trots att det inte gjorde ont så ser det ut att göra jätteont!!!!

Photobucket

Photobucket

Nej, nu är det lunchdax, i vanlig fall gillar jag att äta på resturang, men när man inte kan välja, då är det inte så kul.....I helgen åker vi iaf ifrån eländet lite! Då är det julbordsdax för familjerna From/Milde/Kindman! Ska bli fantastiskt roligt att träffa alla!

På återseende!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det gör ont i hela mig när jag ser den där armen...

Fint kök ni kommer att få! :-D

2009-12-11 @ 12:59:14
URL: http://www.bengalning.net
Postat av: Anonym

Fina luckor!! Handleden ser läskig ut... ta hand om dig!!!!



kramis från mig

2009-12-11 @ 12:59:45
URL: http://www.tjw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0