Papperstugg vs. brukschampion???

Ja, jag trodde jag köpt ett brukschampionsämne...men jag fick visst en del annat på köpet??

Kreativ som få :)

Vem behöver en papperstugg när man har en Spajk???


Nu stod iof allt som skulle till pappersinsamlingen i hallen på mellanlandning innan det kom till återvinningen....det praktiska är att det nu tar mycket mindre plats :)

Problemet är att han gjort detta när vi var borta på jobbet, då han normalt borde befinna sig i sin kompostgallerhage?!???


Men som ni ser har han helt enkelt tagit sig ut, hur?? Vet ej....Förmodligen har han helt sonika gått igenom där spiralen har åkt ned...

Jaja, en bekräftelse på att han inte fixar att vara ute, han är helt enkelt förpassad till hagen ett tag till! Hagen är ju rätt stor, och han springer mer än gärna dit på morgonen, han gillar sin hage :)

Å så en bild från dagen, det har ju varit kanonväder, så vi satt ute och fikade en stund i eftermiddags. Allas vår primadonna fröken D tog plats i solen och njöt i fulla drag, Spajk däremot höll sig i skuggan....



Har uppdaterat hundbloggen om våra senaste träningar! http://www.arrdiz.blogg.se/hund

Jag verkar ha fått en rackarns inspiration till att blogga :)

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, släppa lös bröderna på ett kontor, det vore livat! Grimm har dille på pennor, och jag fick inse mig besegrad härom veckan, och åka och köpa nya, fanns inga kvar i huset! Annars kan Grimm vara lös, men för det mesta instängd på mitt rum. Som iof inte är så välstädat jämt.

2012-03-22 @ 12:40:56
URL: http://samiogrimm.wordpress.com
Postat av: Malin

Ha ha ha....jag hade också hjälp av en papperstuggande Kelpie på jobbet igår, tyvärr var det utgående post som fick sig en rejäl omgång ;-)

//Malin

2012-03-23 @ 08:08:03
URL: http://www.wheats.se
Postat av: Madelene

Jag har en papperstuggande BC jag, brukar(de) se lite likt ut hemma! ;)

Ett tips till hagen är att ta buntband och sätta ihop den med, de åker inte ner så som spiralerna gör. Milton kom dock på att de var tuggbara efter ett tag men man kan sätta på mååånga, hehe!

2012-03-25 @ 11:36:04
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0