Midsommar!

Ja, nu har midsommarhelgen passerat, jag har jobbat hela helgen, men ändå lyckats klämma in lite firande! Nicklas är ju i mocambique så Hanna kom och firade lite med mig, de stunder jag var hemma förståss....

Vi var turister på riktigt och var till gammelgården och kikade på midsommarfirandet där, vi och alla turister....och så alla regndroppar! Precis lagom till midsommarstången skulle resas kom såklart regnet...men lagom till stången var upp slutade regnet!

Först tittade vi på kortegen....Spajk var mycket nyfniken :)


Sen var det massa folk och hundar på gammelgården...störde det honom?!?? Inte ett dugg :)


Kan det bli mer Dalarna än såhär???


Han skötte sig utmärkt med allt folk, hundar och barn!

Det var en liten människa (typ 1 år) som tultade fram och gav han en bamsekram :) Hon fick en glad slick på näsan tillbaka! Så härligt att se han tillsammans med barn!

Efter firandet grillade vi, och tänka sig, det blev lika bra grillat när jag grillade som när Nicklas brukar grilla :) t.o.m. varmluftspistolen klarade jag av att manövrera!


Hanna fotade Spajk med sin Iföööön, och den blev ju rätt rolig :)


I morgon kommer Nicklas hem, ska bli skönt, han är efterlängtad!

På återseende!

Om blogg.se kan tänka sig att samarbeta kommer det ett inlägg i hundbloggen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0