en bild säger med än tusen ord :)

Jag har laddat ur biloder från mobilen...och hittat lite smått och gott!


Ett lass banankartonger, noga lastsäkrade med bagageremmar!

Miljöträning! Det var helt okej att sitta i skottkärran, men det var lite läskigt när skottkärran rörde på sig...måste träna mer! Det underlättar ju att vara två...så jag ska ta med mig Nicklas och träna på det!


Tror jag köpt en bergsget ibland...
Stenen är säkert 150 cm hög! Men upp ska han så fort han får...


Även om man är jääääääääääääättetrött kan man inte riktigt släppa fokus, då är det skönt med lite stöd för huvudet!


Ja, som sagt, bergsget????
Inte lätt att få stopp på alla tassar uppepå betongen, men han lyckas! Stolt som en tupp såklart!

Bäst som han satt där kom det en gubbe och sa att han såg ut som en staty :)

I Rättvik har vi ett evenemang som heter "Tisdagskul" och då är det massa jippo på samhället, i tisdags var det tisdagskut´n, spring så många varv du hinner/orkar på 30 minuter, vi var där och kikade! Perfekt miljöträning!

Han är ju inte jättestörd av miljön direkt....

En något konfunderad champion, hon var inte riktigt lika euforisk som jag! Men här är hon iaf precis nybakad, typ 10 minuter gammal SeUCH!


Å så har vi firat 3-årig bröllopsdag! Firade med jordgubbsbubbel på altanen!


Ja, det var iaf lite om vad som hänt sedan sist! Jag har ju börjat jobba, så av förklarliga skäl händer inte så mycket annat just nu! Har tränat lite lydnad, i gassande sol och svärmande mygg :( Skriver ett lite kort inlägg i hundbloggen om det!

Annars så blir det nu blogguppehåll i två veckor nu, på lördag åker jag till Marma på kurs, förhoppningsvis kommer jag hem som hundtjänstinstruktör!

Så jag får passa på att önska er läsare härliga veckor!


Kommentarer
Postat av: mamma Bitta

Hur differentierar du "gubbe"?

2011-07-01 @ 10:38:34
Postat av: Camilla , Nixx & Pip

Nu vill vi ha lite uppdatering tack.

kram

2011-07-22 @ 20:26:56
URL: http://nixxman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0