Nästan bara bilder?!

Jo, det är sant, här kommer ett inlägg bara med bilder :) Så håll tillgodo!

Gillar denna......!




Ååhh, denhär är fin :)




Nja....alla bilder kan ju inte bli bra!




Titta, han ligger helt stilla?!?


Dizni: Ska vi leka???


Dizni: ....neeee, tror jag ångrar mig...???


Dizni: Jo, kanske -kom igen då!!!
(Observera att hon bara ha en tass i golvet :) )


Dizni: Kom hit ska jag äta upp dig din lilla kelpiej*vel


Spajk: Äh, det kan du inte för jag STUDSAR så mycket :)


Spajk:Ha, o även om jag ligger i underläge kan JAG äta på dig...*hehe*


Dizni: Ha, glöm det!



Dizni: Kolla jag kan faktiskt också studsa!


Spajk: Nu fick jag dig allt på fall!



Spajk: haha, du kan inte ta mig, du kan inte ta mig!!!



Dizni: Jodå, det kan jag VISST, om du bara håller dig stilla en stund....



Dizni: Kolla, sådär går det om du hoppar på mig o jag "råkar" ställa mig upp *höhö*



Dizni: Nu ska du få se  hur det känns att bli studsad på!!!


Tänk vad lite oskärpa kan göra!
Nicklas frågade vad jag hade för skum inställning på kameran för att få sån oskärpa...men det handlar nog inte om kamerainställning utan om taskigt ljus och snabba hundar.....

Nu brukar dom inte få härja såhär, varken inomhus eller utomhus....Men ibland så ska väl dom också få ha lite roligt? Det är ren och skär lek, rakt igenom! Så härligt att se att båda får "vinna" och ingen behöver dominera den andra.

På återseende!!!


Kommentarer
Postat av: Lena och Anja

Helt otroligt bra bilder.

2010-10-28 @ 07:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0