jag har shoppat?!

Ja, tro det eller ej! Jag är ju, som ni som träffat mig märkt, inte sådär jätteintresserad av kläder....och definitivt inte nån slav under nått mode...jag brukar haka på sådär ett halvår efter, typ jeans som är tajta över vristen har jag kommit på NU först att det är rätt snyggt....

För min del har jag gärna gått i friluftskläder jämt...Så idag har jag köpt friluftskläder ;)

En sånhär blev det..fast jag egentligen skulle ha en tunn lager-2 fleece...



Bättre bild finns på Bergans sida här 
(dock går det inte att länka direkt till produktsidan...så klicka vidare på dam/jackor/fleece så heter den "Hadsel Lady Jacket)

Den finns till försäljning på Wildmarksshopen också, här finns en länk dit!

Det är en såndär fleece som är nästan som fiber-päls, typ 80-talets oranga som alla hade på den tiden...Jag har tittat på en sån länge, men inte hittat nån, men så idag så bara fanns den där! Den fanns i vitt också..men av förklarliga skäl köpte jag den röda...

Jag fortsatte sedan vidare längs gågatan i Mora, som jag tycker är en fantastiskt trevligt litet samhälle!

En sväng in på Bokia och köpte en stiftpenna....en lyxvariant med tjock härligt skaft och shake-funktion, bara att skaka så kommer det nytt stift!


Läs mer här!

Fast jag köpte den enda färg dom hade....nämligen röd!

Sen vidare in på en skoaffär.....jag letar efter ett par Converse....å gärna ett par lila!


Men jag hittade ett annat par som var toooooksköna....dock finns dom inte i lila...så jag får väl i värsta fall ta ett par rosa?!?

Dom finns i rött också....så kanske det blir ett par sånna, rosa känns ju lite fjortis!

Sen såhär mitt i en förhoppningsvis rejäl viktnedgång känns det inte sådär jättekul att lägga dyra pengar på jeans, så jag köpte ett par som just nu passar perfekt på Lindex för 300 spänn....Förhoppningsvis är dom ju snart försmå :)


Sen får jag ibland (eller rätt ofta) kommentarer om att jag ofta har rutiga skjortor, tunikor, klänningar...så jag slog på stort och köpte en som INTE är varken rutig...eller för den delen röd!

Utan den är turkos!!! Tror inte jag har något turkost i garderoben...men systeryster har en så himla snygg turkos hood-tröja som hon är jättesnygg i, så jag tänkte att jag kan väl också ha turkost?! Jaja, vi får väl se om den kommer till användning!

Nu har vi fredagsmys i soffan jag och Dizni, hon ligger på rygg och snarkar och jag bloggar....Nicklas är i Västerås på jobb så vi har hela soffan för oss själva...och hela helgen också! Ska ta en rejäl sovmorgon i morgon och sen träna lite hund, kanske räkna lite tråkig matte också, så jag med gott samvete kan ägna hela söndagen åt utställningen. Jag har visst lovat att jag ska dömma "barn med hund" också?!? Så det lär bli en hel söndag i körhallen!

Ja, det var allt för nu, sen hoppas jag att den som snodde solen lämnar tillbaka den så att det blir lite roligare att vara ute!

På återseende!!!


Kommentarer
Postat av: Herr From

Vadå för små jeans snart, för stora menar du???

2010-03-19 @ 22:07:53
Postat av: Fru From

Ja, såklart ska jeansen bli för STORA!!!! Tänkte nog inte riktigt....Å så funkar ju inte länken direkt till fleecen ju!! Ska fixa det...

2010-03-19 @ 22:19:53
Postat av: Camillla

Va härligt med lite shopping! Asläcker fleecetröja. vill ha

Ska kolla upp den ifall......=)

2010-03-21 @ 15:23:10
URL: http://www.bentley.bloggplatsen.se
Postat av: Maria & Rozie

jaha, bra med en rättelse där.. ang jeansen, .. tänkte faktiskt; jaha, kul, dom ska ha barn... MEN så var alltså inte fallet... hahahahhahahaa

2010-03-21 @ 20:05:36
URL: http://rozie.dinstudio.se
Postat av: Josse

Varför shoppat nu?? Vi ska ju till Ullared...

Tydligen hade de jätte snygga jeans för 120 kr...

2010-03-22 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0