Hänt i Fromhem?!

Det har inte hänt sådär jättemycket....jag borde i vanlig ordning plugga lite mer....Men icke!

Vi har nyss kommit hem efter 8 km cykelsväng, Nicklas sprang och jag cyklad och fröken sprang! Hon är ju fruktansvärt bekväm av sig och hela "bort-vägen" är det seeeegt och trååååkigt och hon släpar i kopplet och ser ut som sju svåra år! Men vips så fort vi vänt efter 4 km, trots att det var uppför, ja då går det alldelles utmärkt att springa före i kopplet och dra husse hela vägen hem?!? Märkligt....

Efter cyklingen blev det iaf schamponering...dels var det rätt lerigt och dels väntar ju lite vänstervarv på lördag. Det är "bara" inoff så vi ska lägga vikt på att ha roligt och träna inför riktiga utställningar framöver.

Vi har tränat ett par gånger och det har gott helt okej! Vi lägger mycket krut på apporteringen...som av nån anledning vi har haft svårt för?! Trav ut och trav in är inte riktigt vad jag vill ha! Men vi har iaf kommit en bit på väg och det finns hopp!

Vi har också lagt lite krut på fys-träning i veckan, dagens cykel och så en rejäl promenad i går och i förrgår! Det vankas ju faktiskt en tävlingssäsong :)

Det var väl allt?!? Ja, jag kan då inte komma på något mer som vi gjort som är roligt att berätta!

  På återseende!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0