Bilder....

Ja, jag lovade ju bilder från vår solskenstur på Siljan! Men det har fasen inte funnits tid att sitta vid datorn....

I onsdags var hela familjen i Falun hela dagen på skyddsvaktsutbildningen med DP10.01. Det var inte så rackarns fint väder....lite snö i luften och rätt många minusgrader....Men det så roligt att se hur dom små soldaterna utvecklas! I dag ska vi åka på baskercermoni, dom ska få sina baskrar och vi ska såklart vara där och titta! 

I går var det uppstart på friluftsledarskapskursen, vi var 8 glada förväntansfulla studenter som alla har ett gemensamt intresse, friluftsliv i alla dess olika former! Efter sedvanlig genomgång av kursmål och litteratur så styrde vi kosan mot Främby udde för en tur på långfärdsskridskor! Jag har aldrig åkt så det var en hel komedi-serie bara att få på mig skridskorna! Å att försöka ta mig framåt var ju inte helt enkel....Särskilt inte som det var ett helt gäng proffs som åkte x antal mil!

Men iaf så tog vi oss framåt och när dagen var slut kunde jag ta mig framåt med god fart och med stavar som inte bara var ivägen ;)

Nu var det ju inte det jag egentligen skulle skriva om....Jag skulle ju visa bilderna från turen på Siljan! Det var i söndags och det var strålande solsken och bara ett par minusgrader!

Jag vågar inte låta henne gå helt lös......så hon får vackert finna sig i att sitta fast i en lina...


Hurt-Nicklas!


Såhär vackert var det!!!!



hhhmmmm, härligt!!!!



Otroooooligt vacket :)


Fiiiin-Dizni!!! Håll med om att det ser ruskigt friluftsnördigt ut???










Hon var till slut jätteduktig på att dra, hon gick lös och framför mig! Och när jag sprang så sprang hon! Det blir nog bra när vi fått träna ett tag till......

På kvällen hade vi lite mys i soffan!!




Liten Dizni slöar i fotöljen.....


Men va fasen, vem fotar med blixt?!?! DU STÖR :)


Ja, det var allt för nu!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder!!! :)Valpsugen?? Påbörja operation övertalning nu då..... :)

2010-02-19 @ 22:20:56
URL: http://www.kennelwalkabout.se
Postat av: Josefin

Vilken underbar pulka!

2010-02-20 @ 00:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0