Blääääää!

Ja, ungefär så känns det just nu! Efter att ha haft några kanonträningar med lilla fröken var det ikväll ett riktigt bottennapp! Dels beror det på att det var tvärdålig stämning på klubben! Usch vad drygt! Med några få undantag var alla tysta och avvisande! Blääää!!! Sånt gör mig sur!! Inte undra på att Dizni inte ville samarbeta......Inget fungerade som det brukade, jag bet ihop och jobbade vidare, det är inte alltid man är på topphumör när det är tävling! Till slut lossnade det lite grann och vi lyckades iaf få ihop det mesta, då hade alla åkt så det var tomt och ödsligt....shit vad det har blivit mörkt!

Arrac fick komma ut också, jag blev så lycklig av att se honom, trots att han säkert har ont i sina höfter o armbågar så bjuder han till och ger järnet! Tårarna trillade på mig och han bara var såååå överlycklig över att få vara med! Finaste finaste Arrac!!

Annars känns det som att det är allmänt körigt just nu....mycket att göra hela tiden, inga lediga helger så långt jag vågat bläddra i kalendern och veckokvällarna fyllda med grejer som måste fixas, möten och massa mail som bara måste skickas, gärna igår...typ..... Tur jag pluggar så jag iaf har lite tid på dagarna! Fattar inte hur jag så småningom ska hinna jobba också?!?

Inte nog med det, de dagar jag ev. kunde fått lite sovmorgon är körda här just nu....har nu i några dagar väckts av snickare som byter tak.....d.v.s. Dizni blir väckt och vansinnig på folket som går på taket och studsar omkring och upp i sängen för att skrämma iväg dom.....behöver jag säga att det är ett beteende som INTE är accepterat??? Nåja, jag behöver ju iaf inte ställa någon klocka.....

Jag hade förövrigt en mycket trevlig helg, men jag återkommer med det när jag har fixat bilderna!!! 

på återseende...... 

Kommentarer
Postat av: NiceM

Du får allt vara lite rädd om dig!!!



Ingen, allra minst du själv, tjänar på om du springer i 190 in i en vägg....



Trist med sura klubbkompisar.... Hur kan någon vara sur och tvär när du är i närheten? Du som alltid är ett energiknippe och SÅ himla trevliga att ha att göra med (obs INTE ironi).

2009-09-15 @ 09:38:00
URL: http://www.metrobloggen.se/NiceM
Postat av: Anonym

SNÄLLA dotéra vår, DRA I HANDBROMSEN medan tid är. Du behöver inte vara överallt utan ägna dej åt pluggandet!!!!

Kram mamma

2009-09-15 @ 10:57:36
Postat av: Camilla

Caaaaarooooliiin nu får du ta de lite lungt.

2009-09-15 @ 18:51:27
Postat av: Jessica

Vad konstiga människor det finns, lägg ingen focus på dem, de stjäl energi!!! Kom ihåg att du är en toppen tjej med helt underbara hundar!!! STORA KRAMEN FRÅN ARBRÅZOO

2009-09-15 @ 22:19:54
URL: http://www.tjw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0