Rekord!!!

19577 steg under söndagen!!!!

Snacka om rekord! Men iof så gick jag ju massor när vi var på övning i Falun plus att jag powerwalkade 1 timme när jag kom hem! Rätt skönt att ha kommit igång igen, tänk när det börjar synas på vågen/kläderna också!

Idag är jag uppe i 8247....har inte gått frukostpromenad men väl en lång lunchpromenad! Om man ska komma upp i 10000 så måste man gå alla tre promenaderna, eller hitta på något annat rörligt dessimellan!

Förresten så finns det bilder från helgen finns här: http://www.orvarbacklin.se/photos/Tvapen/index.html

ja, det är lite torka på bloggfronten nu...tänker inte ge upp men har inget att skriva just nu! Jag återkommer!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Oj vad du är duktig med "stegen", man kommer lixom in i ett flow när man väl börjar...:) Bra jobbat!

2009-03-16 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0