10467 steg

Ja, inget rekord på något sätt, men rätt okej ändå....

Har tillbringat drygt en timme idag ute i solen! Sköööönt! Jag hade några kapitel att läsa och passade på att sola lilla näsan så länge! Helt underbart skönt! Såg till min glädje att våra Scilla är på väg att kika fram i gräsmattan! Och jag hittade en nyckelpiga också! Så nu finns det hopp om att kung Bore äntligen blivit avsatt och ersatts av fröken Vår!

En powerwalk med hundarna som såklart resulterade i en dusch....det finns nackdelar med snösmältning och leriga hundar är en av dom....

Kvällen tillbringade jag på Orsa slipstensmuseum....årsmöte med Studiefrämjandet, trevligt sällskap och goda mackor :)

Nej, inget annat nytt.......Laddar för tävling på lördag!!!!!!!!!!! Just nu känns det "sådär" bra, kom på att vi inte tränat tandvisning med lilla fröken...me jag vet att domaren har rottis, så han är nog van ;) Å vittringsapportering med Arrac har vi inte heller tränat....men vi kör väl på gamla meriter...eller vad det kan kallas....

Nu är det läggdax! På återseende!

http://www.arrdiz.se

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack! :) Japp en 450 D är det, har ju avundsjukt studerat dina bilder ett tag nu ;) Lycka till med tävlandet i helgen!!

2009-03-27 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0