Varför ny blogg???

Ja, det kan man ju fundera på.....Men det finns ett gäng olika anledningar! Den största är att blogtown inte har någon egen bildserver, så för att få in en bild i bloggen var jag först tvungen att ladda upp den på en extern server och sedan lägga upp den på hemsidan, omständigt och jättejobbigt! Å utan bilder är ju en blogg tok-tråkig att läsa!!

Dels kändes det som att det alltid var tvunget att vara mycket text, för annars blev det bara några futtiga rader och det såg konstigt ut. Med denhär kan jag skriva både långa inlägg och eller bara några korta rader! Jag kommer att ha kvar blogtown ändå, ifall jag får för mig att skriva ett jätteinlägg nångång! 

Idag jobbar jag i repan, det är jättelungt.....på sätt och vis tråkigt men rätt skönt då jag får tid att skriva lite!

I morgon är det skoldax igen, slutspurt på kursen "den språkande människan" den 19 börjar nästa kurs "den lekande människan"  jag ska prova att läsa på distans, få se hur det går! Jag kanske får lappsjuka av att inte träffa nå folk! Ibland är det rätt skönt att inte träffa massa folk, men efter några dagar hemma så brukar jag få spunk! Så vi får se hur det går!

Jag ska förrutom den lekande människan läsa en fristående kurs som handlar om friluftsliv och rörelse som metod, jättekul! enligt schemat så ses vi typ 10 ggr under terminen, så det ska nog gå att kombinera utan alltför mycket jobb! 

Time to work! I´ll be back! 

Ta en koll på hemsidan!  www.arrdiz.se
 

Kommentarer
Postat av: Kennelmamma

Hej är jag först????

Fy vad gulligt att jag får länk som världens bästa uppfödare, jag blir så stolt!

Kul att Ni är så duktiga och bloggar osv... själv har jag fullt upp med att slå på datorn!

Hej hopp!

Anna

2009-01-11 @ 19:27:32
URL: http://askelons.se
Postat av: Carolin

Du Anna....om du håller dig till att föda upp hundar, så bloggar vi valpköpare gärna om livet med en Askleonsvirvelvind i huset! Har ju hittills varit en utmärkt arbetsfördelning :)Kramkram!

2009-01-11 @ 23:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0