lite krasslig o sjuk!

jag brukar inte vara sjuk! Å inte klaga så mycket heller...men usch vad jag bara villa krypa ner under täcket idag o absolut inte kliva upp!!!! Huvudvärk som hette duga o sådär allmänt seg i hela kroppen! Men fanns det några alternativ? Nopp, bara att kliva upp o in i duschen, vidare till frukosten där jag pillrade i mig lite sinova och lite paracetamol. Jag brukar inte ta massa tabletter, tycker det är bättre att ta det lugnt och låta kroppen sköta sig själv, men ibland finns ingen återvändo, som idag!  

Jag hade ju planerat en långtur med hundarna, men att bara ta sig runt morgonpromenaden var ju ett helt äventyr! Nästan 3 dm snö och oplogat! Nee, det blir lite inomhusaktiviteter idag, eller rättare sagt, lite pluggande!

Såhär ser det ut om man glömmer ta in cyklarna då snön kommer...





Men hundarna är glada åt snön iaf! Hoppar o studsar som aldrig förr!
 
Nej, nu ska Vygotskij få lite uppmärksamhet en stund! På återseende!!

                // Carolin


Kommentarer
Postat av: Nice

Krya på dig!!!

2009-01-26 @ 13:48:32
URL: http://www.metrobloggen.se/NiceM
Postat av: Jessica

Snö i massor har även vi blivit överösta av... så det blev inställd sökträning.. :(



Nu längtar jag efter helgens träningsläger i Borlänge och nästa helgs tävlingar i Rättvik :)



kramis , vi ses!!

2009-01-26 @ 13:48:44
URL: http://www.tjw.se
Postat av: Anna

Hej

kikade förbi och gör ett avtryck här. =)

Nej de är inte kul alls med snö just nu.

Vill komma igång med hundträningen igen. Just nu hittar man på massa anledningar till att SLIPPA träna. De gör jag inte på vårsidan, även om de är dåligt väder men nu?? lusten är som bortblåst..

Kjam Anna

2009-01-27 @ 13:22:30
URL: http://roosarnashemsida.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0