Jag är utmanad!!!

Idag har jag fotat!!! Ska bara fixa dom in i datorn innan ni får se dom!

Men tills dess får ni ta del av den utmaning jag fick av LKarlsson!

Tre jobb jag haft

1. Resturangbiträde på Astrid Lindgrens värld

2. Snickare på Lilla lilla landet (tro det eller ej :) )

3. Växelhäxa på Stiftsgården! Eller receptionist som det nog heter egentligen.....


Tre platser jag bott på

1. Västervik

2. Hallstahammar

3. C-kasern :)


Tre saker jag gillar att se

1. Syskonbarnen

2. Trötta hundar!

3. Goda vänner!


Tre favoriträtter  

1. Grillat i alla former!
2. Väl tillagad oxfilé.....

3. Tacos


Tre platser där jag helst skulle vilja vara nu  

1. Utomhus i snön med maken o hundarna!

2. Hos systeryster...

3. I stugan med en målarpensel i handen!


Tre personer som jag utmanar:

1. Systeryster!!!!!
2. Josefin med Cpeja
3. Lena med Elsa o Drama

Ja, håll tillgodo sålänge, jag lovar att det kommer bilder under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0