Husfirarmiddag!

vi firade lite att vi numer är husägare! Såhär såg det ut!
Hasselbackspotatisen i ugnen!


Pannacottan står på kylning!


Hallonspegeln börjar bli klar!


Det fina vinet korkas upp!!! Kolla dammet!!!! legat läääänge å väntat


Slutresultatet! Hasselbackspotatis och oxfilé! Behöver jag säga att det var tokgott???


Pannacottan med hallonspegel......mums!


Såhär såg det ut när jag skulle fota flaskan...finn ett fel!?!


Dizni är inte det minsta intresserad av dyrt vin....


I morgon bär det av till Furudal och en liten träff med Lena, Elsa o lilla Drama, ska bli jättekul att ses!!! Men den som väntar på nått gott.....

Lördag o söndag är jag i Falun på kurs/övning med HV...Mest pappersjobb, men jag gillar ju papper så det blir nog bra!
På återseende!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

Mums, det såg ju jättegott ut :)

Ses på söndag kram

2009-01-22 @ 22:18:14
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=tikko
Postat av: Lina, Flinga och Stajla

Grattis till husägandet!

Liite snålvatten blev det allt när jag såg er middag...!!

2009-01-23 @ 11:50:25
Postat av: Josefin

Grattis till husköpet! :) Ser hur mysigt ut som helst. Oxå Grattis till Diznis fina utnämning!!

2009-01-23 @ 20:52:04
URL: http://www.cpeja.com
Postat av: Anonym

Grattis till Diznis fina prestation !! Ser ju smaskig ut som bara den den där maten.. man blir ju hungrig av dom där bilderna =)



Nu är det bara två veckor kvar till vi kanske hinner ses ett par minuter =)



Ska du upp till Timrå den 21 februari också??

2009-01-25 @ 18:33:23
URL: http://www.tjw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0