fixar!

dagen F som i Fixar-dag!

Började dock katastrofalt dåligt....Drämde ner fröken D i backen i ren j-vla aggression, stackars Arrac fullkomligt slängde jag in i bilen, varefter fröken D fick sig ytterligare en luftfärd! jag va så arg så jag hyperventilerade!!!!! Shiiit, det var länge sen jag va så arg på dom! Å grejjen är att det va egentligen inget som gjorde att jag blev arg! Bara förmycket hund som uppträde för illa! Usch! Jag är fortfarande sur på mig själv över att stackars Arrac som egentligen inte gjort nått inte fick följa med på promenaden! Men han fick ju iof gå en sväng sen.....men dåligt samvete har jag!

Promenaden var iaf jättetrevlig! Dizni gick lös ihop med Lovis och dom är såååå duktiga ihop, när Nixx är med blir det lite spännigt....men Camilla har koll på honom så han inte stör så det är skönt!

Sen hem o käka lite lunch innan jag började plugga, skrev en jätteambitiös presentation av mig själv med inlagda bilder o grejer, när jag sen läste alla andras så va dom jättetråkiga, vad är det för vits att ha en presentation om man inte vet hur personen ser ut??? Alla andra började typ varenda mening med Jag....

Sen kollade jag på en urkass föreläsning, som vanligt! har liksom gett upp tanken på att hitta en föreläsning som lyckas kombinera ett bra ämne med en bra föreläsare! Nu va ämnet bra men föreläsaren kass....

Sen fixade jag ett fint kollegieblock som jag klädde i jeanstyg att ha till stugan, tjusigt värre!

Hämtade Nicklas på stationen och handlade sen middag, oxfilé, hasselbackspotatis och till dessert, pannacotta på hallonspegel :) Mums!!! Vi ska fira att vi blivit "med hus" lite lyx i vardagen måste man få unna sig!

Nu ska jag studsa ner för trappan o fixa lite tvätt!

         På återseende!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Känner igen det där..att man blir så förbannad så man ser RÖTT! Sen kommer det dåliga samvetet krypandes..hmmmm.... Lät smarrigt eran mat alltså. Grattis till stuga & allroand vovve.....kul! Kram

2009-01-22 @ 21:09:23
URL: http://www.malinsfarm.se
Postat av: Nice

Åh fy, jag kan känna både din ilska och ditt dåliga samvete. Det är inget kul när det blir så.....



Men attans vad du var produktiv efter det!!

2009-01-23 @ 07:08:41
URL: http://www.metrobloggen.se/NiceM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0