Ännu en titt....

på huset såklart!

Idag hade vi ju dessutom sällskap av Nicklas föräldrar, skönt med någon som kan se lite opartiskt på det hela! Men vi var alla fyra nöjda när vi åkte därifrån!!!!!! Så nu ska vi kolla lite grejer innan.....;)

Shit, det känns som att allt kretsar runt detdär stället just nu, vi drömmer o fantiserar om hur underbart det kommer att bli, innan vi ens vet att det går vägen?!? Men drömma går ju att göra, sen får vi väl se om det blir verklighet eller inte! 

Nej, nu ska hundarna ut en sista sväng innan jag ska krypa till sängs, i morgon ska jag åka å kolla på träning med Frida! Jag har ingen hund som är värt att lägga pengar på träning nu...Arrac vet jag vad som behöver tränas på, o fröken D är fortfarande löp-trött.....Men det är minst lika inspirerande att bara titta på när Frida tränar andras hundar! Om jag bara hade hälften av hennes kunnande skulle jag vara överlycklig......Det blir en dag fylld av glada skratt och goda råd! Sen får vi väl testa hennes tips på kvällen i körhallen! För då attans ska det tränas!!  

på återseende!

PS. glömde ju att gratta Camilla o Nixx, Anna o Lovis till godkänt anlagsprov till tjänstehund!!!! Nu jäklar ska det tränas bevakning!!!!! DS.

Kommentarer
Postat av: camilla och nixx

Tack tack.

Ja nu kan jag vara med och träna även med min hund och inte bara ligga i skogen och slå på träd och dra i karborren Hahaha :) vi ses i morron hos super Frida

2009-01-17 @ 22:28:24
Postat av: Carolin

haha, men du är väldans duktig som ljudfigg!!! skillnaden nu blir ju att jag får figga för Nixx också! Kulkul! Ses om några timmar......

2009-01-17 @ 23:45:12
URL: http://www.arrdiz.se
Postat av: Anna

Tackar tackar!

Ja, träna kan man ju alltid, när man inte har nån chans att gå vidare..

Tack för söndagens bravader.

Kram

2009-01-19 @ 08:57:50
Postat av: camilla och nixx

GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

När får man komma på fika i de lilla huset ?

2009-01-19 @ 19:44:13
Postat av: Carolin

När du vill!!!!!!

2009-01-19 @ 22:48:49
URL: http://www.arrdiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0