Snor, snor, snor o så lite mer snor!

Ungefär så kan väl de sista dagarna sammafattas! Fy attans vad jag varit förkyld! Ingen feber, men ont i halsen och så en ansenlig mängd snor......jag övergick raskt från små 10-pack näsdukar till rejäla toarullar! Såklart med följd att jag fick skav runt näsan, men det åtgärdades såklart med lite idominsalva!  Så jag har stövlat runt här hemma med toarullen i ena handen och en idomintub i den andra! Jag placerade dessutom ut toarullar lite strategiskt här hemma, en i köket, en i TV-rummet, en vid datorn och såklart en i sovrummet!! Ovanpå alltihopa en hyffsat envis hosta och en heshet som sällan skådats, man skulle lätt kunna tro att jag druckit en stoooor mängd whiskey, men tyvärr var ju inte det som var orsaken. Inte ens kaffe smakade gott, o då är det illa!

ett par dagar i snorandets värld verkar det äntligen ha gett med sig, och jag har återgått till små söta 10-pack näsdukar, lyxade med mentholdoft, varför man nu ska ha mentholdoft på näsdukar när man har näsdukar just för att man är täppt i näsan?????? Jaja, nått försläljningsknep som jag då gått på.....

Hundarna har av förklarliga skäl inte fått så mycket aktivering....men har funnit sig väl tillrätta med att sova i soffan!

Jag har ägnat en del tid denna vecka åt städning, idag var det lite "graderat" besök, jag slapp städvisitation, tuuuuuur! Men trevligt hade vi och fick en hel del vettigt gjort också! I morgon väntar vi ännu finare besök, kära mamma o pappa! Tur besöken kommer tätt så städningen räcker för två besök :) Morgondagen kommer bli en enda lååååång väntan! Jag har bokat lite familjetid med kära maken...familjetiden blir nog en fika nånstans...kanske leksand?? Å en liten snabbkik på bokrean!

Jag shoppade lite böcker via nätet, smidigt och jätteenkelt, och dessutom snabbt! Bland annat en bok om semlor, dessa gudabenådade bakverk! Å så några "rusta-ditt-hus" böcker, av någon konstig anledning??? När vi ändå pratar nätet, så kan jag rekommendera en sida som har canvastryck billigt o jättesmidigt, snabbt o lätt! http://www.proformat.se jag beställde strax efter 14 i tisdags, o idag vid lunch hade det kommit till ica!

nej, nu ska jag krypa till sängs, på återseende!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Uscha det där lät inget vidare! Hoppas du kryar på dig snart!!

Ska ni tävla den 28:e?



Det ska vi :D



Ha det gött!!!

2009-03-03 @ 20:33:09
URL: http://www.bentley.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Men Carolin.

Nu är de väl dax att uppdatera.

2009-03-12 @ 18:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0