Hur tänker folk egentligen???

Ja, det hände mer grejer än att Dizni blev champion....

Det var så jäkla tråkigt och, för rasen, tragiskt...det kom ut en dam/tjej/tant ut ringen med en tik som fått "bara" VG, och kommer ut och spottar och svär för att hon fått höra att hennes hund är för fet och därför bara fått VG, helt rätt för det var verkligen modell fläskberg....men sen har hon mage att stå och spy galla över uppfödare som avlar på tunna små hundar som inte är rastypiska...jag står ju där med min champion tillsammans med Chatrine och Aki, och vi båda säger i munnen på varandra: Men hur orkar en såndär hund jobba??? Då blir hon ännu surare och säger: Ha, min hund får jag släpa runt i ringen, har ju fullt schå att hålla henne! Mmmmm, i ringen ja, men i skogen då??? Det som stör mig ännu mer är att hon fräser åt ringsekreteraren också, bra för hennes kritik inte var klar så fräser hon: jaha, men behåll den då, för jag tänker då åka hem nu på en gång, jävla skitutställning! 

Mycket dålig stil, att man kan bli missnöjd förstår jag, men det ska fasen inte gå ut över arrangörerna, dom gör ju så gott dom kan! Sen kan man ju undra varför hon ställde sin hund i öppenklass och inte i bruksklass....undra just om det är så att hennes hund saknar arbetsmeriter *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0