skrivpaus!

ja, eller så mycket skrivapaus blir det ju inte...men iaf en paus från uppsatsen :)

Sitter och kikar lite på sandaler....jag känner att garderoben behöver utökas med MINST ett par sportsandaler inför sommaren...

tittar lite på olika modeller, jag har ju en förkärlek till "lätta" sandaler utan mass grova spännen och remmar, gärna så få remmar som möjligt! Och en lätt lite elegantare sula.

Har kikat på Keen som har ett par modeller....

Gillar modellen, men inte färgen....tror jag!

Keen: La Paz Thong från Brandos.se
Dom finns i en corallfärgad variant också...men blått är ju lite lättare att matcha med rött, som jag ju har en del av i min garderob... kostar 599 kronor och är att betrakta som väldigt okej!!



Nu var det visst tokstora bilder, men håll tillgodo! Bilderna har jag lånat från Brandos hemsida!

Sen har dom en annan modell som också är snygg....Den finns i en lila himla läcker färg...

Keen: La Paz Sandal från Brandos.se


Denhär blå färgen är inte så kul...men som sagt, ett par lila kanske passar? Kostar 699 kronor och således helt okej!

Keen har också ett par andra...som trots att dom har mycket remmar o grejer så är dom inte klumpiga, men nja...vet inte riktigt!

Keen: Whisper från Brandos.se



Dom kostar 1200 spänn....men jag gillar dom också på nå sätt....kanske ett par gula skulle sitta fint på lilla foten???


Har också kikat lite på Teva, som jag ju har ett par av nu och trivs jättebra med...

Teva: Tirra W<br /><br /><br /></p> </p> <p style= 

 Rätt cool färg....kostar 850 kronor...

Teva: Tirra från Brandos.se
Finns i grönt också, nästan ännu snyggare???

Ja, inte lätt att välja...får nog försöka ta mig till en störra stad och prova allt som finns att prova innan jag bestämmer mig!

Nu väntar uppsatsen igen, men snart är jag klar!!!!! Jippi!!!!!

I morgon vid lunch ska jag lämna den till min "läsare" och sen på fredag skickar jag den till min handledare för en sista genomläsning! Sen är det bara att rätta till det som är tokigt innan den lämnas för opponering....för när opponeringen är gjord då är jag KLAAAAAR!!! 3,5 års studier är då till ända och jag kan titulera mig som lärare! Inte illa!

På återseende!!


Kommentarer
Postat av: mamma Bitta

De limegröna är ju skitläckra!!!

2011-05-25 @ 16:27:14
Postat av: Camilla , Nixx & Pip

Jag behöver också sandaler.

Kul att du snart är klar. Lycka till

kram

2011-05-25 @ 19:34:04
Postat av: Systeryster!!

Många snygga sandaler!!!



Kan bara inte fatta att tiden gått så fort, skönt att snart vara klar och sen ha en "titel"...



KRAM

2011-05-25 @ 23:57:29
Postat av: Anna Nygårds

Helt klart är de limegröna snyggast. Kommer matcha snyggt till den lille "Spiken" också ;).Imorgon bär det av till Enköping och hämtning av en lite hulligan. Vinna ja shit vad har jag gjort :). / Kram Anna

2011-05-27 @ 09:55:55
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Andreas & Mörka Molly

Jag och frun har kört KEEN de senaste åren. Har nog haft 4-5 par de senaste åren. Riktigt bra skor. Går i dem på jobbet dagligen...



A&MM

2011-05-29 @ 18:48:58
URL: http://andreasmolly.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Jag gillar helt klart de gula Keen. Har tittat på dom länge (inte just dom gula utan ett par orangea eller blå) men jag har så känsliga fötter som får skavsår redan innan jag sätter fötterna i ett par nya skor så jag vet inte om jag vågar lägga 1200 kr på ett par sandaler...

2011-05-31 @ 11:20:26
URL: http://tanthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0