Veckan som gått!

Först måste jag tacka för alla kommentarer!! Det var jätteroligt att läsa!

Ja, numer blir det inte så många inlägg...att båda vara på praktik och plugga tar sin lilla tid!

Men i onsdags hade vi en heeeelt underbar dag! Hela skolan skidade upp till Bysjön, en sträcka på ca 3,5 km upp och såklart lika långt hem, logiskt nog :)

Såhär fint väder hade vi!



Vi var ute hela dagen, så jag var lagom mör när jag kom hem, tyvärr var ju hundarna inte lika möra...så det blev vackert att ta en sväng med dom när jag kom hem, men vädret var lika vackert då också :)



Det var en helt underbar dag, först med alla barn i skolan och sen ute med hundarna!
Gissa om jag somnade gott på kvällen???

Annars går jag mest och är lite sur över vädret......jag vill ju ha barmark så man kan gå överallt och spåra!

Till helgen ska vi avsluta vår valpkurs, ska bli jättekul att träffa alla igen, nu lär ju alla ha vuxit till sig rejält!

Ja, det var allt för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0