Ny design!

Satt idag på förmiddagen och slösurfade....kollade lite på hemsidan och på den server där jag har sidan uppladdad, där var det en salig röra, bilder som inte längre var publicerade och som hette typ DCM1785.jpg.normal.webb osv. jag hade ingen aning om vilka bilder som låg var så jag började med att döpa alla bilder till något vettigt som jag kan koppla till resp bild, vad som hände när jag bytte namn var ju att bilden försvann från hemsidan?! Upptäckte jag efter en stund.....så då kunde jag ju lika gärna göa om den! så sagt och gjort, några timmar senare och en massa "klipp o klistra" så hade arrdiz fått ny design! 

http://www.arrdiz.se 

Vi satt och fikade igår och hundarna stojjade på golvet...tog fram kameran och tog ett gäng bilder, mest dålig men några lite roliga!

Bilderna är lite små i formatet....men håll tillgodo!

En extrem närbild på Spajk :)


En liten fotosession om en helt vanlig fikastund i Fromhem.....

Dizni - Skööönt, Spajk sover, husse o matte fikar, en dag i min smak! 

Dizni - Passa dig! JAG vaktar fikabordet, INTE du!  



Spajk- haha, vakta du, jag tuggar ändå på ditt öra! Skyll dig själv om du ligger ner *hehe*



Dizni - Men för h-vete, har du ingen hjärna?? Låt mitt öra vara! 



Spajk - Men hallååååå, lugna dig liiiiiiiiiitte va?? så farligt var det väl inte???



Dizni - Men bara för att mina öron är större än dina är dom INTE till för att bitas i, oavsett på vilken höjd dom befinner sig, fatta!



Spajk - Haha, nu ligger du ner igen, passa öronen bruden :)



Dizni - Men din lilla kelipestuds, vad är det som är svårt att förstå???



Spajk - Men husse, du o jag är väl kompisar??? Snäääääääääääääälla?????


Spajk - Nu då??? Ligger stilla, alldelles tyst, låååååååångt ifrån dina öron och fikabordet? Nu kan vi väl leka??



Dizni - men NEJ, jag VILL inte LEKA MED DIG DIN LILLA KELPIESTUDS!!!!!!!!!!


Ja, så kan det gå, säga vad man vill, men söta är dom :)

På återseende!!

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Om den otäcka kampråttan ska vara så arg så vågar vi nog inte komma! ;)

2011-01-06 @ 17:28:03
URL: http://samiogrimm.wordpress.com
Postat av: Angelica

Tack så mycket! Jag tror också Spajk är lite grövre. Någonstans måste han ju ha dom där nästan tre kilona som skiljer dom!

2011-01-07 @ 09:39:30
URL: http://samiogrimm.wordpress.com
Postat av: Camilla & Nixx

Ja jag har varit in och tittat på din sida också och den vart jätte fin. Du kan ju ta med dig kameran på söndag så vi får lite minnen om flytten, vi har ju packat ner våran kamera :)

2011-01-07 @ 15:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0