Nu kommer inlägget!

Ja, i går var det bevakningsträning som stod på schemat först.

Ut till ett industriområde för att få ett miljöbyte och öka framkomligheten...lilla Spajk drunknar ju nästan i all snö ju! Å det är lite läskig skare också, så vi hittade plogade ytor att köra på.

Hundarna skötte sig jättebra, fin förväntan och härlig attityd!

Spajk gjorde en heeeelt underbar naturlig sittmarkering! Som dock dumma matte sabbade...men iaf, HAN gjorde rätt, jag gjorde fel....

Jag hade plockat med kameran, hade tänkt att Nicklas skulle fota, men han blev lite kall om fingrarna så det blev inget fotat under själva träningen.....Vi avslutade iaf med lite fotosession :) Så håll tillgodo!

Uppstart!



Ha, jag vet nog minsann var du gömt dig husse!



Jihuuuuu! Se upp husse!! (Synd bara att det är focus på mitt ansikte och inte på Spajk...men rätt rolig :) )


jippiiiiiiiiii :) Snabb kelpie, långsam fokus....dålig kombo!



Nehä, nu tänker du ju ta MIN dutt ;)


Okej, det är rätt kul när du håller i matte :)


nästan inbromsning.....

Jaha, vad ska jag göra nu då????

Jahaaaaaa, vi skulle kampa mera :)


Å så lilla fröken förståss! Spajk är ju charmig på sitt sätt, men å vad skönt det är att köra Dizni, det är lugnt, tryggt och inga överraskningar!





Se upp husse! Rottweiler incoming :)


Å så lite kamp o bus!!!







tuuuuung Dizni!

Larv o lek :)


ja, en härlig dag var det, som avslutades i körhuset med mest fika men också lite träning!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Carolin!



Härligt att få läsa lite om er och ert liv. Så fina hundar ni har! Så mysiga bilder :-)



Hälsa till Nicklas! Hoppas att vi ses nån gång.



Kramar från oss (Anna, Magnus, Elsa o Astrid)

2011-02-01 @ 20:18:43
URL: http://www.eslanblogg.blogspot.com/
Postat av: Maria

Kul att träffas i helgen, och att få se Spajk!

Kram

2011-02-07 @ 15:58:55
URL: http://www.kennelwalkabout.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0