Bara lite bilder...

...dessutom från mobilen, så dom är ingen tokkvalité på dom!


Först en gissninglek......
Vem har burit vilken vante??



Spajken spanar!
Han är så duktig att flytta på gardinen!



Lite vårkänslor!
Blomsterliv i Rättvik har så himla fina blommor, och trevlig personal!



En sån söt liten groda!
Av Hanna fick vi en jättesöt liten Rudolf i samma stil i julas, men han ju fått flytta ner i källaren nu, dom har fjäderben så dom gungar lite om man petar på dom, ursöta!

Annars händer inte så mycket, igår var jag med Camilla till Mora, det var länge sen vi sågs så det var roligt! Shoppade en liten "välkommen-hem-present" till Nicklas, ett par jeans till mig, en Kong till Spajk och varsitt märgben till D&S!

Mycket inför klubbens årsmöte nu....förhoppningsvis blir allt klart ikväll på mötet!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilken söt groda! Jag vill också pyssla i ordning men färgen ska torka först och väggarna målas igen. Suck, det tar tid att göra fint. Nu ska jag iväg på lite Piloxing, en kombination av pilates och boxing... Spännande värre.

2011-01-26 @ 16:32:40
URL: http://tanthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0