Ibland är han till salu!

Ja, ibland ÄR faktiskt Spajk till salu!

Igår fick jag ett mms från Spajk där han bad om ursäkt för att han åstadkommit detta:


Eller, det var ju egentligen Nicklas som skickat mms'et, men det var Spajk som dikterade :)

Ett passerkort kan man ju liksom fixa ett nytt, inga problem!

Men så idag när jag kommer hem hittar jag detta på köksbänken.....


INTE OKEJ! Att tugga saker som går att ersätta är väl en sak, men att tugga på saker som dessutom är DIZNI`s och dessutom saker som hon PRESTERAT för att få, det stör mig! Här är det alltså hennes första cert-rosett och hennes pokal från "Årets NBK-hund" som han tuggat sönder....

I går var han lös i hela huset, det resulterade ju i ett söndertuggat kort, så idag var han instängd i hallen uppe, där det inte finns något att tugga på...trodde vi ja!!!! Usch vad sur jag blev...det är ju bara materiella ting, men rätt mycket minnen!

Så just nu ligger han på minus.....får väl se om kvällens valpkurs kan ställa saker till rätta igen!

Jag hade ju planer på att göra ett titt-skåp med hans erövringar, ett annat kontokort, en napp och en pocket, men nu börjar det blir lite mycket för att det ska kännas roligt :( Bara tre söndertuggade saker får väl räknas som helt okej för att vara valp....men nu är det ju betydligt fler! Vi får väl helt enkelt Spajk-säkra hallen så vi slipper fler tråkiga överraskningar....

Nu matlagning och sedan valpkurs!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Camilla & Nixx

Du får vara glad att han inte äter upp sakerna så du får åka in till Falun. :)

2011-02-09 @ 19:27:51
Postat av: Hanna

Ja alltså nu tycker jag ju inte att det där är särskilt stora bravader Spajk gör. Rocky däremot tuggade i sig av pappas köksmöbler! Topparna på ryggstöden och rakt in i bordet. Dessutom listade han ut i vilken låda matredskapen av trä låg och öppnade den lådan och tuggade i sig dom. Två par av lillebrors skor, en lampsladd, en mobilladdare, ett par hörlurar och lillebrors golfbollar...

2011-02-10 @ 18:41:34
URL: http://tanthanna.blogspot.com
Postat av: JONAS

Ja han imponerar inte på mig heller ;) Saker mina hundar sabbat som valpar 1st Merca, 1stBmw (Inredningarna)2st soffor

Ett antal tomtar en betongvägg i lägenheten & flera meter golvlist har det blivit genom åren samt någon kilometer teleonsladd och kanske det värsta av allt f tangenten på min bärbara dator jag får trycka utav bara fn för att få fram bokstaven.

2011-02-12 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0