Bilder Astrid Lindgrens Värld!

Nu äntligen har jag tagit på mig tålamodshatten och laddat upp lite bilder!

Det var en helt underbar weekend småland, vi utnyttjade verkligen tiden till max, kvalitetstid på hög nivå!

Umgåtts med mamma o pappa, systeryster, Lars och inte minst våra gudbarn, Tuva o Axel, tjusigt med gudbarn va??? Men om man får önska vilken typ av barn man ska få, då vill jag önska två som är som Tuva o Axel :)

Här kommer iaf bilderna, håll tillgodo!
På väg in till Mattisborgen


Axel o jag i Vargklämman, vi var lite för korta för att nå stenen...


spilllevinken Axel!


Tuva fick önska en låda på Allsången!


Axel blev trött......


Tuva o jag tutar på Kling & Klangs cykeltuta!!!


Sen sprang vi fort fort därifrån!!!!


Klättrade på ett stort träd!


...sommar....


å så lite bilder bara för att dom är snygga!

Taket på Mattisborgen


En del av Mattisborgen


Snygga tak!!!


Tuvas öra!


Systeryster o Axel


Ja, det var iaf en lite glimt!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Petra

Härliga bilder! Ser ut som om du hade minst lika kul som barnen :D

Ha det så bra, kramen!

2011-08-07 @ 01:03:44
URL: http://angaria.blogg.se/
Postat av: Josse

En härlig helg som gick alldeles för fort!!

Men snart kommer vi till er!!!



Har du fler kort så maila gärna dem!!

Kram

2011-08-09 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0