Lite bilder......

Ja, dagarna rullar på....ömsom hällregn och ömsom riktigt fina dagar :) Oavsett vilket så är vi ute en hel del, hoppar runt i skogen eller stuffar runt i samhället!


Han har verkligen världens sötaste öron?! Kanske något stora....men ack så söta!


Fina fröken ligger i solen och njuter......En riktigt soldyrkare är hon!

Å vad händer när hon ligger i godan ro?????????

Jo, ett litet kelpiemonster kommer farande....
och stör så till den milda grad att hon helt sonika ger upp och går därifrån!!!!


Jaja, vad säger man??? Söta är dom iaf.....




Å Dizni är också rätt söt......

Ett försök till familjebild....men "någon" behagade inte riktigt sitta stilla.....

Men bilden är ändå rätt talande.....

Tänkte inte trötta ut er med bara massa hundbilder....
jag var visst lite sen med mina solrosfrön i våras, så dom blommar nu!!!!
Men den som väntar på något gott :)





Jag bara måste ju avsluta med lite sov-bilder....
jag satt upp och kikade på föreläsning och när jag vänder mig om så hittar jag
Herr S och fröken D sovandes i sängen!!








Söta va??????

Spajk o jag spårar en hel del, han har fattat :) Nu gäller det bara att bibehålla intresset och inte öka för fort......

Idag har vi varit på samhället, han imponerade stort!!
Den lilla reservation vi sett hittills var idag som bortblåst??
Gallertrappor, trätrappor, sportbutik o kamerabutik, vattenfontäner och en stooooor gigantisk rättvikshäst som inte var ett dugg läskigt....
Han t.o.m hoppade på en träningskompis som ville hälsa?!??
Jaja, det verkar arta sig bra :)
Livet som kelpieägare är härligt!!! 

Å just de, Dizni...blev alldelles överväldigad idag när vi fick besök! Hennes favvo nr 1 kom och hälsade på, Marcus! Hon nästan hoppade över staketet i sin iver att få hälsa :) Hon släppte sen inte blicken från Marcus på hela tiden han va här, gullhönan!! Henne skendräktighet börjar avta och hon börjar bli sig själv igen, sköööönt!! 

I morgon ska jag plocka ur bilen, för på fredag åker vi och byter bil :)
Ska bara fundera på en vettig bur-lösning till Spajken....! 

Får se vad helgen innebär, hoppas på bra väder så vi kan vara ute i skogen och njuta!!!

På återseende!!!!     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0