bilder....

Här kommer lite bilder!

Idag har vi miljötränat på klubben och i gårdens garage! Inga större betänksamheter, suttit ensam i bilen också, lite "tyck-synd-om-mig-pip" när jag tränade Dizni, men annars tyst och lugn! 

 Bilderna är lite pixliga...ja orkade inte vänta när datorn laddade upp de stora bilderna, så jag förminskade dom....












Vi leker och leker och leker! Det är så kul att ha en hund som gillar att leka!



Dizni tittar mest på när vi stimmar omkring.....Men hon finner sig rätt bra!






En gammal kökshandduk funkar utmärkt som leksak!



Prinsen av Fromhem :)

Vi tränar inte bara lek, vi tränar passivitet också....men det går också bra!

Det är så skönt att ha Dizni, hon springer ju inte till dörren när det kommer nån, så då gör inte han det heller! Me Like! Jag tror hon har en lugnande inverkan på han här hemma, han gör som hon och tar det coolt inne!

I morgon ska vi vara hemma hela dagen, skönt att bara få njuta av valptiden!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anna Nygårds

Vilken sötnos! Det där kommer att bli superbra tror jag.Verkar vara en skön prick. Vi ses väl nån gång!

/ Anna

2010-09-03 @ 10:22:39
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Maria Hurtig Sparr

me like very much!!! det bir nog en Alf för mig mä!!

2010-09-04 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0