Snö?!

ja, helt otroligt att snön ligger kvar!

Jag tog hundarna med mig ut i skogen och gick en sväng....här kommer bildbevisen!


Spajk har nog lite svårt att hålla tungan i munnen när han inte har några tänder :)




Spanarn.....

Fullt ös medvetslös!!!

Av alla bilder på Spajk så är tyvärr de flesta suddiga....undra just vad det beror på?!???



Ja, vad säger man?!???


Fiiiiiin Spajk!


Intet ont anande Dizni spanar.....dagens gissningsfråga är: Vad händer mikrosekunden senare?????



Fina Fröken!



Hon har så söta öron som far omkring....

Vi hittade en ny stig som vi gick, lite spännande att ge sig ut på nya stigar, nu visste jag på ett ungefär var jag skulle komma ut och jag hade två ledstänger på varje sida om mig, så jag var inte så himla nervös, men ändå!

Jag minns när vi var små och ute i skogen med pappa, då frågade han ibland: Åt vilket håll står bilen? Då fick vi tänka till och sen peka, då tyckte jag det var jättesvårt och jag fattade inte riktigt varför, men nu fattar jag! Jag litar så mycket på min "inre kompass" och vågar gå rätt ohämmat i skogen, har jag varit på ett ställe så kommer jag ihåg det.

Upptäckte nyss att blogg.se har lagt till en kalenderfunktion så jag kan lägga inlägg på "rätt" dag, så slipper det bli så långa veckoresuméer, nu kan jag ju skriva varje sak på rätt dag! Det gäller bara att komma ihåg vilken dag vi gjort vad.......

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0