Ny blogg!

jojemän, nu blir det en ny blogg! Fast bara som komplement till denhär, här skriver jag om livet i största allmänhet, och Dizni´s liv i synnerhet ;)

Den nya bloggen kommer handla om lite annat....mer privat, nämligen om viktminskning.....därav namnet www.arrdiz.blogg.se/vikt jag har därför valt att lägga ett lösenord på den. Så villl ni fortfarande läsa den får ni vackert höra av er till mig och få lösenord, jag kommer nog tillåta de flesta att läsa, jag vill bara veta vilka ni är! Blir det ingen som läser, ja då får jag väl skriva för mitt egna höga nöjes skull ;) Gör ett privat inlägg i gästboken så mailar jag över lösenordet, glöm bara inte att skriva er mailadress i meddelandet!

Tjingling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0