Först såklart.....

...en ursäkt till mitt nyaste lilla syskonbarn Agnes....nu är det ju om man ska vara petig Nicklas syskonbarn, men jag "lånar" henne lite ändå!

Hon är så ny att hon inte finns med i mitt flip-album, o i tentanervositeten rabblade jag bara upp dom tre som finns i albumet, men jag får se till att ta lite bilder nu vid jul så får även Agnes vara med och peppa mig framöver!
Jag snodde lite bilder från fb! Tack Henrik :)

Bilderna i flip-albumet är bara "bus-bilder" där alla leker eller stojjar, allt för att sprida energi, och nog passa Agnes in i den kategorin???





Förlåt en dum faster som glömde.....

Jag tror bestämt jag ligger på lite minus nu, dels glömt Agnes, å dessutom ägare till hunden som välter ljuslyktor och äter pepparkakshus....fattas bara att Spajk hade kissat inne på nån matta också.....

Jag får väl försöka gottgöra det nu såhär i juletid ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Nu är Agnes nöjd :) Dizni är förlåten för pepparkaketrappentrappen, Amanda har smaskat i sig dörren så där är det bara ett tomt hål nu.

2010-12-22 @ 13:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0