Vart tar dagarna vägen???

Ja, det kan man fråga sig....Mycket är på gång iaf!

Har tillbringat förmiddagen i trädgården, lovar härmed mig själv att strunta i vad alla trädgårdserxperter säger och klippa ned blommor och buskar redan på hösten! För då har man ju hur mycket tid som helst till skillnad från nu på våren då tiden inte verkar räcka till...

Har klippt alla gamla blommor och rensat i landen, avslutade med att kratta hela gräsmattan, så nu är det vårfint! Penseér köpte jag ju för någon vecka sen så det är redan på plats.

Sen skäms jag över att skriva att jag också plockade ner adventsbelysningen....Den skulle ju liksom legat i källaren för flera månader sedan!

Har haft några inne-dagar på högskolan, då är det heldagar som gäller, så man är rätt mör....En heldag med friluftsledarskapskursen där temat var grupp-processer och problemlösning utomhus i solen var ett trevligt avbrott från alla tråkiga seminarier....! Fick också tillbaka en inlämningsuppgift inom friluftsledarskapskursen, och fick VG i betyg :D :D Känns skönt!

Sen har vi hunnit med en promenad i solnedgången....inte så bra fotoljus så håll tillgodo med lite gryniga bilder...









Det var fantastiskt vackert!!!

Tog några bilder på lilla fröken också...observera det finfina halsbandet som Tuva valt!!



Å så en bild i helfigur....



Har ju helt glömt bort att berätta att vi var på spa i fredags! Började med frukost på Dalecarlia satt läääääänge och njöt av utsikten och den lyxiga frukosten. Nicklas fick ju en duo-behandlig i present på alla-hjärtans-dag. Vi började med att sitta i bubbelpoolen och njuta av utsikten innan behandlingen började. Nicklas fick en kropps-scrub och jag satt i fotbad, medans han duschade och satt i fotbad fick jag scrub. Sen var det massage med olja och inpackning i handdukar och medans oljan "verkade" fick vi ansiktsmassage och ansiktsmask. Det var helt underbart att ligga där och lyssna på ljuv musik och bara bli ompysslad!! Jag kan å det varmaste rekommendera en duo-behandling om man vill ge en present till sig själv och någon kär vän!! 

Annars har det varit rätt mycket hundträning...vi ska visst tävla i morgon...håll tummarna! Tror inte vi fixar något 1:a pris då vi inte till hundra har inkallningen klar..men vi håller tummarna!

Annars blir det Åsen för hela slanten i helgen, ska måla lite och fortsätta fundera på köks-lösningar! Jag återkommer med bilder efter helgen!

På återseende!!

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder!

Hur gick tävlingen?

2010-05-04 @ 20:36:24
URL: http://www.kennelwalkabout.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0