LIte blandat.....

Ja, här händer det inte så mycket längre...har helt tappat inspirationen till att skriva nått!

Det händer massa grejer hela dagarna, å så när jag känner att jag måste "skriva ikapp" ja då är inspirationen som bortblåst.....

Men här är iaf Dizni på fordonsutbildning...hon har sååååååååå tråkigt!!! 5 meter bort sitter 20 grönklädda människor och hon får inte hälsa, fy vad hon tyckte livet var orättvist just då!


Jag ägnade helgen åt att köra minibuss, eller iaf söndag eftermiddag! Hela lördagen satt vi inne och hade teori....tråkigt men nyttigt! Söndagen körde vi på halkbanan.....fy rackarns vad roligt!!! Fast att sladda med en syncro är inte det mest upphetsande som finns......Men kul hade vi!

Helgens äventyr resulterade i en förkylning av guds nåde! Vilket höll mig hemma från skolan måndag och tisdag....saknade barnen massor!! Skönt att vara tillbaka idag, om än inte riktigt piggelin!

Jag hade svårt att hålla mig inne och stilla, jag var ner i källaren och hämtade upp adventsgrejerna! Jag kommer så väl ihåg hemma när det närmade sig advent och pappa hängde upp adventsstjärnorna över garderobsdörrarna uppe, dååååå var det nära!!!

Jag kunde inte hålla mig till att bar alåta lådorna stå, så jag började packa upp! Allt hamnade på matsalsbordet, det får inte synas utifrån förräns på söndag, men inne kan vi gå och gotta oss!





Jag knåpade ihop en advenstljusstake också!!!


Å ett litet blomsterarr.


Jag ber om ursäkt för att bilderna är kass...men dom är fotade med mobilen och gör sig inte riktigt i större format! 

Här kommer en liten fillmsnutt på Dizni när hon jagar papperspåse...innan jag fick fram mobilen hade hon jagat en stund, så detta är slutet på jakten!
 


Ja, det var allt för nu!  


Kommentarer
Postat av: Anna N

Gud vad du är pysslig människa. Skulle också vilja ha ork till det ,men jag hinner aldrig få till det. Du gör jättefint!!

/ Adventskram Anna

2009-11-26 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0