Ett snabbinlägg!

Inge cert idag.....men vad var väl att vänta??? Jag är glad att jag fick en 1:a! Det hela slutade med att vi blev 4:a i bruksklassen med CK!!! Vi var sammanlagt nio tikar, så jag är mer än nöjd!!!!

Såhär löd kritiken:
Feminint huvud, ngt lätta öron, ngt runda ögon med utmärkt ögonfärg, bra proportioner, bra hals o front, bra bröstdjup, ngt mjuka mellanhänder, kunde ha ngt mer knävinklar, rör sig bra fram kunde ha ngt mer kraft bak, medelkraftig benstomme.


Det jag tycker är absolut viktigast är att hon verkar tycka det är roligt att visa sig i ringen, hon springer på jättebra och står jättefint!

Tyvärr så har hon ju sitt eksem på halsen....och nu också vattensvans! Jag var ju hurtig och duschade henne ute.....jag hade fixat och trixat så jag hade varmvatten, men stod ute i kylan, så det är nog därför....så nu ser hon så ledsen ut med sin hängande svans......hoppas bara det snabbt går över!

Nu är det färdigställt för i år, laddar för nya tag och ett SUCH nästa år!!!!

På återseende!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla & Nixx

Grattis !!! Har Nixx kärleksbett blivit eksem ?

Hoppas du får de riktigt mysigt i helgen.

Kram vi hörs.

2009-11-14 @ 20:26:08
Postat av: Camilla & Tekla



Trevligt att ses i helgen!! Nu har vi samma mål med SUCH inför 2010. Vi lär nog ses fler gånger!! :))



Sköt om dig!



Camilla & Tekla

2009-11-16 @ 14:54:00
URL: http://camii.blogg.se/
Postat av: Anna & Lovis

Ett GRATTIS är ni absolut värda!!

Det syns på er båda att ni trivs med att visa upp er i ringen, snyggt jobbat

TACK snälla också för du visade Lovis åt mig!

2009-11-18 @ 15:11:30
Postat av: Mela & Gizmo

Men Grattis! Roligt:) Va kul att vi kom med i Rättvik..hörde att det var många anmälda! Gizmo har haft feber halva veckan men han är frisk nu, tur det. Det blir ju Fagersta på söndag;)Tack så hemskt mkt för dom fina orden Carolin, du e såå go!

Ta hand om dig kramar Mela & Gizze

2009-11-19 @ 13:54:52
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0