Flams o trams i spåret....

eller flams o trams vet jag inte, men iaf stökigt som tusan!

Men med tanke på förutsättningarna så kanske det inte är så konstigt....liggtid 5 1/2 timme, jättemycket blåst, plus att det gått x antal människor och hundar i spåret, plus att jag räknade till minst 2 konfirmandgrupper som gått i och över spåret...å så låg det på en grusparkering där det passerat massor med folk & fä...Sen gick det vidare över en väl trafikerad asfaltsväg och vidare in på en gräsäng, över ytterligare en asfaltsväg och sen slutade efter lite vinklar precis bredvid ett hus....Så det var nog i svåraste laget, men hon jobbade och jobbade verkligen och försökte det bästa hon kunde! Det hade varit intressant att se hur det fungerat om jag lagt det åt andra hållet och haft slutet på grusparkeringen?? Då hade hon ju haft chans att fästa i spåret medans det låg på gräset.

Analysen blir alltså: Hon jobbade och jobbade och försökte verkligen, men fäste inte riktigt på gruset, gräset gick bättre och sista biten gick kanon!!! Asfaltsvägarna löste hon inte riktigt utan där gick jag bara över och visade på spåret på andra sidan.  Jaja, man kan ju inte lyckas jämt! Men vi får helt enkelt träna mer.....Men det viktigaste är ju ändå att hon jobbade och inte gav upp!

 Nu väntar jag på besök av mamma och pappa!! Men tiden går ju såååå sakta när man väntar!!

Kommentarer
Postat av: Nice

Det var väl inte ett dugg flamsigt! Det var ju urbra, det var ett vårt spår!!

2009-05-11 @ 07:10:30
URL: http://metrobloggen.se/NiceM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0