jag vill ha VÅÅÅÅÅÅR!

ojoj, nu är jag en såndär dålig bloggare igen...jag förstår ju att ni kära läsare tröttnar när inläggen kommer ungefär var sjätte dag! Men håll ut, bättre sent än aldrig :)

Min joggande går fortfarande förvånadsvärt bra! Inte alls jobbigt och motigt utan snarare avkopplande och skönt! Jag längtar till varje gång! Jag har såklart min iPod och lyssnar på bröderna Rongedahl som sällskap! Inte helt fel faktiskt...

Jag var på gruppchefskurs i helgen, mycket lärorikt och bra. Trevligt sällskap och många goda skratt blev det....ungefär som vanligt när man omger sig med militära människor! Det dryga var att vi övade framryckning i terräng....och gissa hur mycket snö det va i skogen???? typ 50 cm....så man sjönk ju ungefär till knäna VARJE steg man tog, duktigt ont i höfterna efter några dagar!!

Hundarna då, lever inte dom?? Jovisst gör dom det!!!! Dom lever och mår väl, tränade i söndags och det gick kanonbra, tanken är ju tävling på lördag :) Spännande värre!!!

Nicklas resa närmar sig....på måndag sticker han! Undra just hur det skall gå...kommer bli väldigt tomt och tyst när han åker....Men jag gillar ju att vara själv, så det går nog bra! Har ju lite mer militär verksamhet att se fram emot! Känns som vi inte gör annat än är på övningar just nu, det har varit mycket och det ser inte ut att bli mindre heller kommande period.....

Förresten så ringde min, eller min och min, hon är väl allas men iaf så ringde arbetsterapeuten från Mora igår och frågade hur jag hade det, jag svarade att det var rätt okej, hon ville avsluta mitt ärende men jag tjatade till mig ännu ett besök för att se hur nära normal rörlighet jag är, med tanke på hur tilla frakturen såg ut så har jag tydligen redan nått en rörlighet som dom inte trodde var möjlig.....men ett sista besök ville jag ha, dels har jag lite frågor och så vill jag mäta en gång till.

Sen längtar jag oerhört mycket efter påsk just nu!!!! Eller inte efter påsken i sig, utan efter att få åka hem till småland och hälsa på kära familjen! Å så VET jag att de plockat blåsippor där, fast dom fick visst snö igen....men dom har iaf inte 40 cm som vi har här....plus att det kom en ny fin decimeter i går...bblläääääääää! Jag gillar snö jättemycket, men inte NU!! I mars vill jag ha vår!

Men först ska jag skicka iväg Nicklas till afro-land, sen ska jag ha övning i 4 dagar, sen ska nicklas komma hem, men SEN får jag åka till småland :) Hoppas klockan går som en elvisp ;)

Nu ska jag studsa ut med dom fyrbenta en stund innan sängdax! På återseende!!!!

      http://www.arrdiz.se

Kommentarer
Postat av: mamma Bitta

Varför lyssnar du inte på Larz-Kristerz i ipoden??

Nu är snön borta igen men imorse var det -13 grader, BRRR men nu är det VÅR i luften.

Kram

2009-03-25 @ 16:46:53
Postat av: Anonym

hhmmm, Larz-Kristerz, inte kanske så pepp att springa till....men rätt trallvänligt! Men att tralla o springa samtidigt är ingen höjdare :)

Vi hade -16 i morse....nu är det bara strax över nollan, så det blir en kall natt igen!

kram

2009-03-25 @ 16:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0